  • 51. Data: 2010-05-16 21:25:49
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    jest taka stronka http://www.fueleconomy.gov/feg/findacar.htm i tam sa
    raporty spalania amcarow...wyniki dosc dobrze odzwierciedlaja rzeczywistosc.
    przynajmniej w przypadku moich fur pokrywa sie to w 100%

    pozdrawienia ..:Maniek:..
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 52. Data: 2010-05-16 21:52:13
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobi?o na mnie wra?enie
    Od: Robson <r...@...pl>

    > 15-17 to pali 3.0 V6 przy normalnej jezdzie ;)

    Bo to stara konstrukcja, moj 3,3 V6 w miescie pali 12. Na trasie 7,5.

  • 53. Data: 2010-05-16 21:54:00
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Proporcjonalne to moze jest, ale na pewno nie liniowo.

    LOL. dobrze, ze wrocila matematyka na mature...

  • 54. Data: 2010-05-16 21:57:11
    Od: Robson <r...@...pl>

    > silnikach określa sie spalanie w ilości paliwa na kilowat. czyli jak
    > depniesz, to łyka, jak stoi na luzie, to jest oszczędny. wiec ilośc

    Bredzisz. Moje auto, czy stoje w korku czy jade 100km/h, pali tyle samo.
    Sprawdzone. 2h w korku z wlaczonym silnikiem skrocile zasieg auta o 150km.

  • 55. Data: 2010-05-16 22:03:56
    Od: Robson <r...@...pl>

    > udało się przekroczyć w dół. W górę - a nawet i 30/100 potrafił zjeść.
    > Cherokee 4.0 V6 - no tu już było lepiej, bo w 15 potrafiłem go zamknąć.

    wez pod uwage, jakie skrzynie maja Jeepy, naped na 4 kola, ile tam
    zelaza na darmo sie kreci... stad spalanie. Nawet taka popierdolka jak
    suzuki jimny ze wzgledu na naped na 4 kola w miescie pali 13.

  • 56. Data: 2010-05-17 07:43:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Bosh, daj sobie spokój i nie odpisuj, mi głupku wioskowy. Żenada.

    Co się tak złościsz, znowu Ci lambdę wykręcili? ;)

    --
    cokolwiek

  • 57. Data: 2010-05-17 07:45:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał Grzelak wrote:

    > Przyklad: do sprawnego poruszania sie po DC w cieniasie 900 potrzeba mi
    > jakich 7,5-8l/100. Czy aby na pewno 3.0 V6 spali mi wtedy 24l/100?

    Cieniasem 900 nie da się sprawnie poruszać.

    --
    cokolwiek

  • 58. Data: 2010-05-17 09:56:30
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jak mawiaja wlasciciele takich silnikow - "pali tyle ile wleje" :)
    >
    > a w liczbach, to zalezy od tego jak ciezka masz noge i kiedy znudzi ci sie
    > zabawa, jak juz zaczniesz nim po prostu jezdzic a nie bawic sie, to tak
    > pewnie w okolicach 15-17

    dokładnie tak,
    15-17 w mieście,
    10-12 na trasie.

    pozdrawiam
    mario

  • 59. Data: 2010-05-17 09:57:03
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    neoniusz pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > 15-17 to pali 3.0 V6 przy normalnej jezdzie ;)

    a to moja wina że te V6 są nieekonomiczne?

    pozdrawiam
    mario

  • 60. Data: 2010-05-17 09:58:49
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Katanka pisze:
    > Pięknie ten silnik brzmi. Pięknie się prezentowało autko GT na felgach
    > 22" z oponami o profilu 290x30. Silnik brzmiał niesamowicie. Pytanie, co
    > oznacza HEMI (taka plakietka z boku)? Jejku, gdyby nie te plastiki i
    > marnej jakości imitacja drewna, to bym się zakochał :) A tak tylko mnie
    > zauroczył ...
    >
    > 5.7l wolnossący V8 - ile to musi benzyny palić?

    a widzisz, a pamiętam jak cieszyłeś się kiedyś z nowego Mondeo ;-)

    A tak poważnie, to spróbuj się przejechać czymś z 6.0, nowa Corvette,
    Camaro :-)

    pozdrawiam
    mario