  • 61. Data: 2010-05-17 09:59:03
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Mario wrote:
> [...]

    No to wcale niewiele więcej niz mój 2.5. Mój w mieście pali około 11l.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 62. Data: 2010-05-17 10:02:46
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > Jeśli ktoś nastawia się na zakup silnika 5.7 V8 i wierzy w spalanie
    > rzędu 15/100 w mieście, to wyjścia są trzy
    > - będzie jeździł jak emeryt
    > - miasto jest miastem tylko z nazwy
    > - szybko zweryfikuje swój światopogląd
    >
    > Jurand.

    Ale ja miałem takie autko i tyle paliło w mieście. No, co prawda była to
    dolna granica spalania ;-) ale jeżdżąc nie szybciej jak 80 i nie
    przekraczając 2500obr (pamiętaj że to nie szlifierka) można było mieć
    spalanie 15L/100km. Miasto to Warszawa.

    Wiesz.. jak ktoś nie miał amerykańskiego autka to NIGDY nie zrozumie, że
    mając taki silnik V8 w takim autku, nie chodzi o to żeby zapiermandalać
    ile fabryka dała non-stop bo przecież ma to 3xx koni.

    pozdrawiam
    mario

  • 63. Data: 2010-05-17 10:11:22
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Katanka pisze:

    > No to wcale niewiele więcej niz mój 2.5. Mój w mieście pali około 11l.

    Myślę że to kwestia też przełożeń, mocy itp.
    Porównywałem kiedyś moje Camaro V6 3.4 to Omegi 3.0 V6 kolegi. Razem
    jechaliśmy do Chorwacji, z tą samą prędkością. Tankowaliśmy zawsze w
    tych samych momentach, jemu kończyło się paliwo (70L zbiornik) i mi
    (54L). Jadąc około 130kmh, on miał 3500obr - ja 2500obr. Stąd mniejsze
    spalanie większego silnika. Moc? Ja miałem 160KM i zostałem w tyle przy
    "teście" spod świateł, Omega ma z pewnością więcej, ot cała tajemnica
    spalania.
    Nie raz, nie dwa pisałem na grupie że amerykańskie V6 spalało mi w
    mieście 11 a na trasie do wspomnianej Chorwacji 8.5L. Nikt nie wierzył,
    ale TRZEBA pamiętać, że US V6 nie zostały zaprojektowane do ścigania (od
    tego oni mają V8) tylko dla OSZCZĘDNYCH.

    pozdrawiam
    mario

  • 64. Data: 2010-05-17 10:23:47
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Mario wrote:

    > a widzisz, a pamiętam jak cieszyłeś się kiedyś z nowego Mondeo ;-)

    Cieszę się dalej, bo to świetne auto, głównie na zakrętach. Jednak power nie ten
    i dzwięk silnika nie ten. To takie wozidupsko dla rodziny z mocniejszym niż
    normalnie silnikiem.

    > A tak poważnie, to spróbuj się przejechać czymś z 6.0, nowa Corvette,
    > Camaro :-)

    Nie mam okazji takim potworem pojechać, ale jechałem Mitsu 3000GT z 1995r :) Też
    robiło wrażenie.

  • 65. Data: 2010-05-17 11:13:51
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobi?o na mnie wra?enie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to stara konstrukcja, moj 3,3 V6 w miescie pali 12. Na trasie 7,5.

    Zacznij jeździć, a nie się toczyć.

    Jurand.

  • 66. Data: 2010-05-17 11:14:11
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > No to wcale niewiele więcej niz mój 2.5. Mój w mieście pali około 11l.

    Może nie jeździsz po mieście.

    Jurand.

  • 67. Data: 2010-05-17 12:50:04
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Katanka pisze:

    > Cieszę się dalej, bo to świetne auto, głównie na zakrętach. Jednak power
    > nie ten i dzwięk silnika nie ten. To takie wozidupsko dla rodziny z
    > mocniejszym niż normalnie silnikiem.

    wiem, wiem, dlatego dodałem na końcu ";-)"

    pozdrawiam
    mario

  • 68. Data: 2010-05-17 14:51:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bredzisz. Moje auto, czy stoje w korku czy jade 100km/h, pali tyle samo.
    > Sprawdzone. 2h w korku z wlaczonym silnikiem skrocile zasieg auta o 150km.

    nie stoje w korku, tylko jade w korku, jedno slowo a jaka roznica, jakbys
    stal2 godziny z wlaczonym silnikiem, to spaliloby ci okolo 2 litrow, a ze co
    chwila ruszasz, kiedy spalanie jest najwieksze, to i skotlowalo wiecej

  • 69. Data: 2010-05-17 14:53:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Może nie jeździsz po mieście.

    to ze ktos jezdzi po miescie, nie oznacza ze musi stac w korkach, nie
    popadajmy w paranoje, ja np poruszam sie po wawie, a w korkach praktycznie
    nie stoje

  • 70. Data: 2010-05-17 17:45:23
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > jakbys stal2 godziny z wlaczonym silnikiem, to spaliloby ci okolo 2
    > litrow, a ze co chwila ruszasz, kiedy spalanie jest najwieksze, to i

    Ze tak powiem, mijasz sie zprawda. Zeby ruszyc nie musze dodawac gazu,
    tylko puscic hamulec. I to bylo STANIE w korku, bylo goraco wiec silnik
    byl potrzebny.