  • 41. Data: 2010-05-16 12:42:22
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    aro333 pisze:

    > Nie twierdzę, że spalanie powinno iść liniowo ale nie uwieże , że silnik ok
    > 3 litrów pojemności w zakorkowanym mieście spali np takie 11 litrów.

    W zakorkowanym miescie gdzie poruszasz się żabką spali 15-16l/100.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 42. Data: 2010-05-16 13:20:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Owszem, ale po kradzieży sondy lambda :)

    Jesteś bystry jak woda w klozecie.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 43. Data: 2010-05-16 13:22:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Proporcjonalne to moze jest, ale na pewno nie liniowo.

    Za brakło smajla albo bredzisz.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 44. Data: 2010-05-16 13:43:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Jesteś bystry jak woda w klozecie.

    W klozecie tez masz sonde lambda?:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 45. Data: 2010-05-16 14:04:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Jimiasty pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:hsmpp5$5i7

    > hmmm, odciac polowe cylindrow w matizie... ;)

    A tniemy od lewej? Czy od prawej? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 46. Data: 2010-05-16 15:04:21
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > W klozecie tez masz sonde lambda?:)

    Bosh, daj sobie spokój i nie odpisuj, mi głupku wioskowy.
    Żenada.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 47. Data: 2010-05-16 15:20:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 May 2010 14:04:48 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > A tniemy od lewej? Czy od prawej? ;)

    i to przed czy po zapięciu holu do tira?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 48. Data: 2010-05-16 16:28:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Bosh, daj sobie spokój i nie odpisuj, mi głupku wioskowy.
    > Żenada.

    Jak juz to Bosch kołku :)

  • 49. Data: 2010-05-16 16:31:13
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    J.F. wrote:

    > Zacznijcie uzywac gazu, to sie okaze ze liniowo :-)

    Ale nie mowimy chyba o jezdzie w tym samym zakresie obrotow, a z
    podobnymi predkosciami i w podobnych warunkach?

    Przyklad: do sprawnego poruszania sie po DC w cieniasie 900 potrzeba mi
    jakich 7,5-8l/100. Czy aby na pewno 3.0 V6 spali mi wtedy 24l/100?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 50. Data: 2010-05-16 17:35:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 16:31:13 +0200, Rafał Grzelak wrote:

    >Ale nie mowimy chyba o jezdzie w tym samym zakresie obrotow, a z
    >podobnymi predkosciami i w podobnych warunkach?

    W podobne warunkach - niemiecka autostrada i pedal wcisniety do oporu
    :-)

    >Przyklad: do sprawnego poruszania sie po DC w cieniasie 900 potrzeba mi
    >jakich 7,5-8l/100. Czy aby na pewno 3.0 V6 spali mi wtedy 24l/100?

    Pojezdzij troche 3.0, zobaczysz co znaczy sprawne poruszanie sie :-)

    J.