  • 91. Data: 2010-05-19 11:14:38
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Głupi jesteś. To idioci powielają historyjkę, że mi coś ukradli.
    > Jeśli pisałem, że ktoś *PRÓBOWAŁ* mi ukraść, to *TAK BYŁO*!
    > Kapiren?

    No jak PROBOWALI ukrasc sonde lambda to calkowicie zmienia postac rzeczy!!

  • 92. Data: 2010-05-19 11:54:07
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    DoQ pisze:

    > Z dyche w miescie.

    Były szef miał Jeep GrandCherokee 4,7 czy 4,8 V8 i paliło w mieście nie
    mniej niż 22-23 litry :D

  • 93. Data: 2010-05-19 13:11:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Głupi jesteś. To idioci powielają historyjkę, że mi coś ukradli. Jeśli
    > pisałem, że ktoś *PRÓBOWAŁ* mi ukraść, to *TAK BYŁO*!

    Maszpunto?!

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 94. Data: 2010-05-19 21:32:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 06:19:49 +0200, szerszen napisał(a):

    > komp w moim 2,9 na jalowym pokazywal 0,9, za to przy starcie jak depnalem
    > potrafil pokazac 99 :)

    0,9 *czego*? Bo zapewne l/h. A to drugie to l/100km.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 95. Data: 2010-05-19 22:02:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > 0,9 *czego*? Bo zapewne l/h. A to drugie to l/100km.

    nooooo :)
    przeciez od poczatku to wlasnie sugeruje, ze jakby robson stal, to jego auto
    w zyciu nie schajcowaloby w 2 godziny wachy na 150 km