  • 11. Data: 2009-07-25 17:20:03
    Temat: Re: 3D aparat - 3D zdjęcia - 3D ramka - zwykłe albumy do kosza?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jul 2009, stab wrote:

    > chyba jestem osamotniony, ale dla mnie 3D to cos zupelnie innego...

    Jesteś osamotniony, bo przez lata producenci rozwiązań obrazowych
    dla PC spostponowali "3D" nazywając tak erzats w postaci zobrazowania
    ubocznych efektów trzeciego wymiaru, coś jak używanie płytkiej
    GO w foto ;>, stąd nazywanie "prawdziwego odwzorowania" określeniem
    "stereo" faktycznie uchodzić może za lepsze - ale masz przegrane
    z marketingiem :|

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-07-26 01:48:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-25, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    eal3dw1/features/index.html

    > Acha, "parallax barrier", thx :)

    Jestem ciekaw tego high resolution printing bo zasada, którą już ktoś w
    tym wątku zresztą podniósł, jest znana od dziesięcioleci. Mozna zresztą
    dostać zestawy HP z odpowiednią maskownicą i oprogramowaniem do
    tworzenia obrazków (niekoniecznie 3D) tym sposobem - tyle, że
    zdecydowanie nie hi-res i strasznie upierdliwe w stosowaniu.

    Z drugiej strony, jeśli wykonywałby to lab na odpowiedniej maszynie
    gdzie problemów z "alignment" (cholera, jak to jest po polsku?,
    ustawienie zbieżności linii?) by nie było, to efekt mógłby byc przy
    większej rozdzielczości bardzo satysfakcjonujący.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2009-07-27 22:50:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    eal3dw1/features/index.html

    > Acha, "parallax barrier", thx :)

    Ummm... Jak rozumiem zasada mniej-więcej taka sama, jaka była w takich
    starych pocztówkach 3D?