  • 11. Data: 2014-02-17 15:36:23
    Temat: Re: 386DX-40 plus nostalgia...
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-17 15:32, nadir pisze:

    > Wystarczy że góglarkę zamkną albo każą nam za nią płacić i wszyscy
    > jesteśmy w ciemej d*pie. Ja dawno temu chwaliłem sobie Altavistę ale

    W dupie to nie, jeśli każą płacić. Będziemy płacić.
    Ale raczej googla nie zamkną ;)

    > dziś oni nawet nie istnieją.
    > Jest obecnie jakaś alternatywa?

    Yahoo, bing i pewnie parę innych też.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 12. Data: 2014-02-17 15:37:56
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-17 14:47, Tomasz Holdowanski pisze:
    > Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 17 Feb 2014 13:10:32 +0100
    > is the real date, GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> has written
    > something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    > Gdyby był tylko o grach, to tak, ale głównie chodzi o sprzęt: każdy,
    > kto ma odpowiednio duży "przebieg" na pewno wspomina mile (lub
    > niemile) swój niegdysiejszy sprzęt :)

    O starym sprzęcie, w tym 8-bitowcach, było tu już kilka dyskusji, w tym
    dwie zupełnie nie tak dawno.
    Ale o grach to już NTG i zapraszam na pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ;)
    Tam jest kilku chętnych do takich rozmów :D. W tym i ja (patrz: stopka)

  • 13. Data: 2014-02-17 15:39:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ale czemu NTG ma powodować posuchę? Czasem lepsze NTG niż zupełnie nic.
    > Długa cisza na grupie odstrasza następnych, bo jak ktoś chce o coś
    > spytać i widzi, że w ostatnich 2 miesiącach nie było ani jednego posta,
    > to poszuka innego miejsca, żeby spytać.

    Teraz może tak, ale wcześniej jak ktoś czegoś szukał na grupach i
    dostawał odpowiedzi typu NTG, albo użyj google, no to użył i wyszło mu
    że są mniej "faszystowskie" miejsca w sieci i przeniósł się na nie.

  • 14. Data: 2014-02-17 15:47:08
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-17 15:39, nadir pisze:

    > Teraz może tak, ale wcześniej jak ktoś czegoś szukał na grupach i
    > dostawał odpowiedzi typu NTG, albo użyj google, no to użył i wyszło mu
    > że są mniej "faszystowskie" miejsca w sieci i przeniósł się na nie.

    Ah, bo Ty o tym mówisz, że jak ktoś zadaje pytanie NTG to dostaje taką
    odpowiedź zamiast odpowiedzi rzeczowej, tak?
    To się zgadzam. Mało jest grup poza tą, na których tak piętnuje się
    pytania NTG.

  • 15. Data: 2014-02-17 17:20:30
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Szczególnie przy 101. rejestrowaniu się na 101 forum :-//

    -----

  • 16. Data: 2014-02-17 17:22:45
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Największy faszyzm to obecnie na elektrodzie panuje.
    Zrobią byle g.. moderatorem...

    -----

  • 17. Data: 2014-02-17 17:23:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-17 17:20, 666 napisał/a:
    > Szczególnie przy 101. rejestrowaniu się na 101 forum :-//
    >

    > -----

    A szczególnie wkur.. jak się widzi posty kretynów, którzy nie umieją
    prawidłowo odpisywać.

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2014-02-17 17:35:54
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    666 pisze:
    > Największy faszyzm to obecnie na elektrodzie panuje.
    > Zrobią byle g.. moderatorem...

    Akurat cenię sobię elektrodę, właśnie za moderowanie tematów. Dzięki
    temu jest tam mało pitolenia o dupie maryny.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2014-02-17 17:45:52
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:55:02 +0100, Tomasz Holdowanski napisał(a):

    > mile wspominany

    Hej, kto mile wspomina K7S5A? :) Na zadnej innej płytce tyle się nie
    naćwiczyłem :)
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2014-02-17 18:37:10
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2014-02-17 17:45, Jacek pisze:

    > Hej, kto mile wspomina K7S5A? :) Na zadnej innej płytce tyle się nie
    > naćwiczyłem :)

    Hulała mi dobrze ładnych parę lat ( a tak na nią narzekali :) Jakiś
    dobry egzemplarz miałem :) ) dopóki sam jej, własnymi paluchami po kilku
    browcach nie uwaliłem :). A druga do tej pory w komórce ( to takie
    miejsce podobne do piwnicy, nie telefon ;) ) leży, być może sprawna -
    nie wiadomo - jak ją tam odkładałem, to była sprawna, ale do tej pory
    chyba już zmarła ze starości :)

    --
    Jacek S.