  • 11. Data: 2011-06-13 23:24:46
    Temat: Re: 34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Gut"

    > nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

    Również nie załapałem :(

    Prawdopodobnie ma w wydechu cuś co wygląda jak kawał szmaty, ale nie
    potrafię się domyślić przeznaczenia

  • 12. Data: 2011-06-13 23:33:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-13 22:44:06 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Robili wszystko - trąbili, machali, wysiadali z aut na skrzyżowaniach i
    > informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś zatkał Panu całkowicie
    > wydech" ...

    No i?
    Trzeba było im uprzejmie dziękować, dodając, że właśnie dlatego
    jedziesz do warsztatu, bo nie możesz odpalić auta.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-06-13 23:34:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > wydech" ...
    >
    > Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej
    > zdarzali się faceci, również złotówy ...

    Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i pieprzysz od
    rzeczy. Nie czytam wszystkich tematów na grupie i nie wiem czy wcześniej
    nie pisałeś o jakimś planowanym usprawnieniu wydechu ale taki wpis jak
    powyższy jakoś niczego mądrego nie wnosi ;P

    Pomijam już fakt że z całkowicie niedrożnym wydechem silnik nie może
    pracować... ale może to właśnie o to chodzi? ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-06-13 23:36:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-13 23:34, Lewis pisze:

    > Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i pieprzysz od

    Dobra już wszystko jasne ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2011-06-13 23:40:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-13 23:36, Lewis pisze:

    > Dobra już wszystko jasne ;P

    ;)

    No właśnie ... ja się nie spodziewałem tylu debili na drodze.
    Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ...
    taryfiarze, tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech
    ... No to odpowiadam - co robić, to nie ruszę z tego skrzyżowania.

    Jutro w pizdu odetnę tą szmatę od uchwytu holującego bo 1 000 km
    zrobię, i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 16. Data: 2011-06-13 23:41:28
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Na oczku (uchwycie do holowania) mam resztkę koca holowniczego, w
    > sensie koca, którym wytargiwano mnie po tym jak się w piachu zakopałem
    > (nie było dostępu do linki).

    Hehe, to aż dziw, że mi nie meldują, że ja wcale nie mam wydechu (rura
    schowana za zderzakiem) :)

  • 17. Data: 2011-06-13 23:44:23
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Panu całkowicie wydech" ...
    >
    > Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej
    > zdarzali się faceci, również złotówy ...

    ciesz się że nie masz Corsy, słyszałbyś, że Ci... włosy wystają z wydechu*
    ;D

    brat

    * jest to jakieś wyciszenie tłumików skorupowych, które po rozleceniu się
    wewnętrznego płaszcza tłumika wylatuje wydechem i wygląda jak włosy/sierść

  • 18. Data: 2011-06-13 23:45:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Hehe, to aż dziw, że mi nie meldują, że ja wcale nie mam wydechu
    > (rura schowana za zderzakiem) :)

    eEEE, ty to masz przelot - pojedziesz ino z hukiem. Ja nie ruszę
    w ogóle.

    Hucpa jakaś, gówniarze na światłach mi wydech zatkały ;)

  • 19. Data: 2011-06-13 23:46:01
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > wydech" ...
    > Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej
    > zdarzali się faceci, również złotówy ...

    Zamiast się załamywać, pomyśl ilu życzliwych kierowców spotkałeś na swej
    drodze.
    :)

    Szuwaks

  • 20. Data: 2011-06-13 23:49:05
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > No właśnie ... ja się nie spodziewałem tylu debili na drodze.

    Jakby to powiedziec? Raczej nikt normalny nie wozi kawalka szmaty w miejscu
    gdzie zwykle jest wydech ;)

    > Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ... taryfiarze,
    > tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech

    Ale co sie dziwisz? Widzi ktos kawal szmaty w okolicach wydechu, nie
    przyglada sie za bardzo i mysli, ze ktos zrobil kawal. Uprzejmie informuje
    wiec, zeby sobie kierownik sprawdzil, bo jazda z przytkanym wydechem nie
    sluzy specjalnie dobrze silnikowi.
    A swoja droga wrzuc jakies zdjecie calego tylu samochodu z ta szmata to
    bedzie mozna ocenic czy debile czy niekoniecznie.

    Pozdrawiam

    DJ