  • 31. Data: 2011-06-14 18:36:36
    Temat: Re: 34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > No właśnie ... ja się nie spodziewałem tylu debili na drodze.
    > Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ... taryfiarze,
    > tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech ... No to
    > odpowiadam - co robić, to nie ruszę z tego skrzyżowania.

    no i bądź tu człowieku życzliwy
    to cię od debili wyzwą
    skąd taki obserwator ma wiedzieć że to nie wydech i czy zatkany w 30% czy w
    60% czy w 90%...
    sam burczysz bo:
    1. jeździsz z jakimiś szmatami
    2. ludzie chcą ci pomóc a ty jeszcze masz za złe.
    3. mało tego idziesz w zaparte

    > Jutro w pizdu odetnę tą szmatę od uchwytu holującego bo 1 000 km zrobię, i
    > nie dźwignę kolejnej porcji debili.

    ...no może w końcu przestaniesz iść w zaparte ;-)

  • 32. Data: 2011-06-14 23:37:50
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie prościej po prostu usunąć ten koc i:
    > 1. mieć spokój z tymi co Cie "dręczą"
    > 2. nie jeździć samochodem z wiszącymi szmatami ze zderzaka
    >
    > ?

    Nie mógł by się wtedy lansować na pms'ie ...

    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2011-06-20 18:40:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-14 00:04, neoniusz pisze:

    > Poka fotkie!

    Mówisz i masz ( z lekkim opóźnieniem).

    http://img827.imageshack.us/img827/8929/zapchajrura.
    jpg

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!