  • 1. Data: 2011-06-13 22:44:06
    Temat: 34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Robili wszystko - trąbili, machali, wysiadali z aut na
    skrzyżowaniach i informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś
    zatkał Panu całkowicie wydech" ...

    Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie
    tej zdarzali się faceci, również złotówy ...

    --
    RG bez cyca.

  • 2. Data: 2011-06-13 22:50:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Robili wszystko - trąbili, machali, wysiadali z aut na skrzyżowaniach i
    > informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś zatkał Panu całkowicie
    > wydech" ...

    ooo k...wa ktoś Ci zatkał całkowicie wydech!!!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-06-13 22:52:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-13 22:50, DoQ pisze:

    > ooo k...wa ktoś Ci zatkał całkowicie wydech!!!!

    Goń się :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 4. Data: 2011-06-13 22:58:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > wydech" ...
    >
    > Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej
    > zdarzali się faceci, również złotówy ...

    Mieli na myśli zielony kocyk? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-06-13 23:01:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Mieli na myśli zielony kocyk? :>

    Nie, kur*a, fioletową karimatę.

  • 6. Data: 2011-06-13 23:03:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Nie, kur*a, fioletową karimatę.

    Nie sądziłem, że z tym jeździsz do dziś. :)

  • 7. Data: 2011-06-13 23:05:38
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

  • 8. Data: 2011-06-13 23:19:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-13 23:05, Michał Gut pisze:
    > nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

    Na oczku (uchwycie do holowania) mam resztkę koca holowniczego,
    w sensie koca, którym wytargiwano mnie po tym jak się w piachu
    zakopałem (nie było dostępu do linki).

    I teraz każdy w ruchu ulicznym stawia se za cel honoru
    poinformować mnie, że mam *zatkany* wydech.

    Nosz kur*a ...

  • 9. Data: 2011-06-13 23:21:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > było dostępu do linki).
    >
    > I teraz każdy w ruchu ulicznym stawia se za cel honoru poinformować

    Może to kochający inaczej? Myślą, że wózek to holownik lawet z Love
    Parade i są przekonani, że kierownikowi wypadałoby przeczyścić komin. ;)

  • 10. Data: 2011-06-13 23:23:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > było dostępu do linki).
    >
    > I teraz każdy w ruchu ulicznym stawia se za cel honoru poinformować

    I nikt nie skojarzył, że z zatkanym wydechem byś go nie wyprzedził?