  • 141. Data: 2011-06-09 12:20:53
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 08/06/2011 13:19, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > A jakby tak wszycy robili to by się dało toczyć szybciej i krócej stać w
    > korku...

    Symulacje pokazują coś zgoła odmiennego - płynna jazda z mniejszą
    prędkością powoduje mniej korków i szybciej je rozładowuje, od jazdy
    0-15km/h-0.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 142. Data: 2011-06-09 18:00:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com>

    > O jadąc 150km/h bezpieczny odstęp powinien być taki sam, jak jadąc 10km/h
    > w korku?

    A o co chodzi ? Dwa samochody jadące z taką samą prędkością w ogóle nie
    potrzebują odstępu. Odstęp jest potrzebny gdy trzeba wyrównać prędkość.

  • 143. Data: 2011-06-09 18:15:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Javelin wrote:
    > Witam!
    >
    > W liście od "to" datowanym 8 czerwca 2011 (11:46:07) napisano:

    > Motocyklem? widać na filmie żeby był aż tak przekoszony że bokiem
    > jedzie?

    To motocykle są dwuwymiarowe?

    > fakt można by się przyczepić, niesamowicie groźne w tej sytuacji.
    > Pewnie za jakieś 50 pln o ile w ogóle

    > zdefiniuj bezpieczny odstęp

    Więcej niż ten gościu jedzie.

    \SK

  • 144. Data: 2011-06-09 18:21:32
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 19:48:09 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > podasz artykuł czy nie?

    To pytanie świadczy tylko o tym, że nie rozumiesz o co chodzi. Właśnie dlatego
    poczytaj o interpretacji prawa zamiast zadawać głupie pytania.

    Bezpieczny nie znaczy jakikolwiek.

    \SK

  • 145. Data: 2011-06-09 18:29:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com>

    > Symulacje pokazują coś zgoła odmiennego - płynna jazda z mniejszą
    > prędkością powoduje mniej korków i szybciej je rozładowuje, od jazdy
    > 0-15km/h-0.

    Pewnie jakiś cud :-)

  • 146. Data: 2011-06-09 18:56:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > To pytanie świadczy tylko o tym, że nie rozumiesz o co chodzi. Właśnie
    > dlatego poczytaj o interpretacji prawa zamiast zadawać głupie pytania.
    >
    > Bezpieczny nie znaczy jakikolwiek.
    Wiec motocyklista zachowal bezpieczny odstep.

  • 147. Data: 2011-06-09 19:20:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Jun 2011 18:21:32 +0200 osobnik zwany Sebastian
    Kaliszewski wystukał:

    > To pytanie świadczy tylko o tym, że nie rozumiesz o co chodzi. Właśnie
    > dlatego poczytaj o interpretacji prawa zamiast zadawać głupie pytania.
    >
    > Bezpieczny nie znaczy jakikolwiek.

    ale od interpretowania prawa jest sąd a nie to.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 148. Data: 2011-06-09 19:21:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Jun 2011 18:15:30 +0200 osobnik zwany Sebastian
    Kaliszewski wystukał:

    > Więcej niż ten gościu jedzie.

    bo ty tak powiedziałeś?
    Sorki, ale sądem to Ty nie jesteś

  • 149. Data: 2011-06-09 19:59:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Thursday, June 9, 2011, 7:21:54 PM, you wrote:

    > bo ty tak powiedziałeś?
    > Sorki, ale sądem to Ty nie jesteś

    Ty też nie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 150. Data: 2011-06-10 10:00:14
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Sebastian Kaliszewski" datowanym 9 czerwca 2011 (18:15:30) napisano:

    > Więcej niż ten gościu jedzie.

    Gdyż ponieważ dlaczego? Co oznacza określenie "bezpieczny odstęp"?

    Wg mnie, bezpieczny odstęp to taki który pozwala bezpiecznie zatrzymać
    nasz pojazd w przypadku nagłego zatrzymania samochodu przed nami lub
    wystąpienia innej sytuacji niebezpiecznej

    IMHO motocyklista pomimo stwarzania przez kierowcę opla zagrożenia na
    drodze i usilnych prób doprowadzenia do kolizji, ani razu nie uderzył
    w pojazd przed nim, więc bezpieczny odstęp oraz prędkość zostały
    zachowane

    Ktoś zna jakiś przypadek otrzymania mandantu za "nie zachowanie"
    bezpiecznego odstępu w sytuacji w której nie doszło do żadnej kolizji?

    --
    Javelin
    Kraków