  • 131. Data: 2011-06-08 21:43:59
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-08, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Refleksja: czy we współczesnych samochodach miejskich nie przydałby się
    > mały elektryczny silniczek "korkowy"?
    >
    > Taka semi-hybryda by wyszła...

    IMO za drogi pomysł.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 132. Data: 2011-06-08 21:48:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > pokaż ile to wynosi. Z powołaniem na odpowiedni artykuł.

    Poczytaj trochę o interpretacji prawa zamiast nudzić.

  • 133. Data: 2011-06-08 21:56:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 19:48:09 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Poczytaj trochę o interpretacji prawa zamiast nudzić.

    podasz artykuł czy nie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2011-06-08 22:11:16
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 21:20:57 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Refleksja: czy we współczesnych samochodach miejskich nie przydałby się
    > mały elektryczny silniczek "korkowy"?

    Po co wynajdywać koło po raz drugi. Automatyczne skrzynie biegów od
    jakiegoś czasu są dostępne...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 135. Data: 2011-06-08 22:51:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > podasz artykuł czy nie?

    J.w.

  • 136. Data: 2011-06-09 08:00:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 22:11, MadMan pisze:

    > Po co wynajdywać koło po raz drugi. Automatyczne skrzynie biegów od
    > jakiegoś czasu są dostępne...

    Nie chodzi o wygodę (a przynajmniej nie tylko) ale o odciążenie układu
    napędowego - w automacie ciągłe wachlowanie biegami też bardziej zużywa
    mechanizmy i pogarsza ekonomię.

  • 137. Data: 2011-06-09 08:02:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 21:43, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > IMO za drogi pomysł.

    Jakby to zrobić "po kosztach" to niekoniecznie - silnik elektryczny
    mógłby mieć ledwie parę kW.

  • 138. Data: 2011-06-09 09:55:14
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Ława"

    > Nie chodzi o wygodę (a przynajmniej nie tylko) ale o odciążenie układu
    > napędowego - w automacie ciągłe wachlowanie biegami też bardziej
    > zużywa
    > mechanizmy i pogarsza ekonomię.

    Mnie się Twój pomysł bardzo spodobał, nie znam się co prawda na układach
    elektrycznych, ale do "kulania" to pewnie by i ze 2 kW wystarczyło. W
    autach z przednim napędem wystarczy toto podłączyć na stałe do jednego z
    tylnych kół, dodać drugi akumulator i na desce rozdzielczej przycisk "k"
    (korek) a ponieważ chyba taki silnik może pełnić również rolę
    alternatora podczas jazdy sam sobie ładował by ten drugi akumulator - no
    Andrzej czas chyba ruszać do urzędu patentowego ;-)

  • 139. Data: 2011-06-09 12:17:50
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 18:20, Cavallino wrote:

    > Tak, wypad emigrantów na grupy przeznaczone do opisywania wspaniałości
    > miejsc w których akurat żyją.

    Skoro już o kompleksach, widzę tutaj "w duszy byłem, guzik widziałem,
    ale żal mnie sciska, że nie mogę pożyć chwilę w normalnych warunkach bez
    napinających się kierowców na każdym kroku".

    Bywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 140. Data: 2011-06-09 12:19:34
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 08/06/2011 19:39, to wrote:
    > begin masti

    > Tak, chodzi o ten, który mówi, że odstęp ma być bezpieczny.

    O jadąc 150km/h bezpieczny odstęp powinien być taki sam, jak jadąc
    10km/h w korku?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil