-
161. Data: 2014-12-20 15:30:20
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: masti <g...@t...hell>
Pszemol wrote:
> "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m6t159$4kj$1@dont-email.me...
>> Pszemol wrote:
>>
>>> Skąd się u Was bierze przekonanie, że policja ma jechac powoli
>>
>> skąd się u Ciebie bierze przekonanie, że Policja ma jechać powoli?
>
> Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy mu
> pijany wtargnie pod koła - a taka reakcja jest możliwa tylko gdy ktoś jedzie
> powoli, co jest sprzeczne z ideą sosowania sygnalizacji uprzywilejowania.
nie. ma jechać uważnie. Takie są przepisy.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
162. Data: 2014-12-20 15:52:56
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: k...@g...com
W dniu sobota, 20 grudnia 2014 15:12:22 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m73oh2$fov$1@mx1.internetia.pl...
> > Użytkownik "Pszemol"
> >
> >>
> >> Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy
> >> mu
> >> pijany wtargnie pod koła
> >> ---
> >> Tak jak każdy kierujący
> >
> > Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
> > i nie miałby syreny i świateł na dachu.
> > ---
> > Nikt nie karze zapierdalać jak nie ma takiej możliwości
>
> Możliwość właśnie jest - dają ją światła i syreny uprzywilejowania.
Mieszkasz w najbardziej policyjnym państwie na Świecie. W USA za krzywe spojrzenie na
gliniarza możesz w najlepszym wypadku dostać z paralizatora. W średnim 20 lat pierdla
w najgorszym lądujesz w kostnicy. W USA każdy gliniarz ma licencje na zabijanie w
Europie tylko Bond ma taką licencję. Jak nie kumasz różnicy to nie dyskutuj.
-
163. Data: 2014-12-20 16:34:50
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Pszemol"
>>> Jak na razie okazało się że włączenie, za przeproszeniem kogutów, jest
>>> skutecznym sposobem na nie dojechanie.
>>
>> W jednym przypadku pijaka na ilu przypadków dojechania?
>> ---
>> Jakiego pijaka ?! PIJANEGO ośle.
>
> Znasz go?
> ---
> Czytać umiesz ?
Umiem. A Ty go znałeś?
---
Z artykułu. Ty osobiście, że tak pi...sz ?
-
164. Data: 2014-12-20 16:44:34
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Pszemol"
>> Ludzie różne głupie rzeczy robią i konsekwencje tych głupot są często
>> śmiertelne. Jak sam widzisz, nie warto się upijać bo można to przypłacić
>> życiem. I to niekoniecznie musi to być śmierć pod karetką na sygnale czy
>> radiowozem policyjnym.
>> ---
>> Ale co Ty nam tu pieprzysz o nieupijaniu się ?! Ktoś go po prostu
>> przejechał na przejściu i to oceniamy.
>
> Ktoś go przejechał na przejściu bo wlazł tam w nieodpowiednim momencie.
> ---
> I przeszedł pół przejścia aż go przejechali. Puknij się w główkę
Zastanów się jaka jest droga hamowania przy prędkości np. 100km/h
i potem przelicz sobie ile sekund potrzeba na zahamowanie i ile kroków
w tym czasie jesteś w stanie zrobić jako pieszy i sam się punkniesz.
---
100km/h na przejściu ? To trzeba być upośledzonym umysłowo a nie
uprzywilejowanym.
-
165. Data: 2014-12-20 16:46:17
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Pszemol"
>
> Teraz już wiesz że się myliłeś co do tych przepisów?
> --
> Skończ pieprzyć
Ty lepiej skończ bronić pijaczków...
---
Jakich "pijaczków" ? Może pierwszy raz w życiu facet się napił, młocie.
-
166. Data: 2014-12-20 17:01:53
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Pszemol"
>> Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy
>> mu
>> pijany wtargnie pod koła
>> ---
>> Tak jak każdy kierujący
>
> Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
> i nie miałby syreny i świateł na dachu.
> ---
> Nikt nie karze zapierdalać jak nie ma takiej możliwości
Możliwość właśnie jest - dają ją światła i syreny uprzywilejowania.
---
Skończ pieprzyć. Światła i syreny nie dają niczego tylko informują, że
pojazd jest uprzywilejowany. Uprzywilejowanie umożliwia nie stosowanie się
do pewnych ograniczeń z czego wcale nie wynika bezwarunkowe prawo do jazdy
dowolnie dużą prędkością dokładnie tak, jak nie daje go znak końca
ograniczenia prędkości. Jak się kierownik nie wyrobi to normalnie odpowiada.
-
167. Data: 2014-12-20 17:14:49
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Pszemol"
>> Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy
>> mu
>> pijany wtargnie pod koła
>> ---
>> Tak jak każdy kierujący
>
> Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
> i nie miałby syreny i świateł na dachu.
> ---
> Nikt nie karze zapierdalać jak nie ma takiej możliwości
Możliwość właśnie jest - dają ją światła i syreny uprzywilejowania.
---
Skończ pieprzyć. Światła i syreny nie dają niczego tylko informują, że
pojazd jest uprzywilejowany. Uprzywilejowanie umożliwia nie stosowanie się
do pewnych ograniczeń z czego wcale nie wynika bezwarunkowe prawo do jazdy
dowolnie dużą prędkością dokładnie tak, jak nie daje go znak końca
ograniczenia prędkości. Jak się kierownik nie wyrobi to normalnie odpowiada.
Wyciągi z http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2012000
1137
"Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania
SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów,
zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych ..."
"Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - SZCZEGÓLNĄ
OSTROŻNOŚĆ, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie. "
"SZCZEGÓLNA OSTROŻNOŚĆ - ostrożność polegającą na zwiększeniu uwagi i
dostosowaniu zachowania uczestnika ruchu do warunków i sytuacji
zmieniających się na drodze, w stopniu umożliwiającym odpowiednio szybkie
reagowanie; "
-
168. Data: 2014-12-20 18:13:31
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m746ri$vuc$1@mx1.internetia.pl...
>> Teraz już wiesz że się myliłeś co do tych przepisów?
>> --
>> Skończ pieprzyć
>
> Ty lepiej skończ bronić pijaczków...
> ---
> Jakich "pijaczków" ? Może pierwszy raz w życiu facet się napił, młocie.
A może co tydzień chodził nachlany i raz mu się nie udało :-(
-
169. Data: 2014-12-20 18:14:11
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
<k...@g...com> wrote in message
news:025706e6-9f6d-42df-af5a-e326462b5e8b@googlegrou
ps.com...
>> > Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
>> > i nie miałby syreny i świateł na dachu.
>> > ---
>> > Nikt nie karze zapierdalać jak nie ma takiej możliwości
>>
>> Możliwość właśnie jest - dają ją światła i syreny uprzywilejowania.
>
> Mieszkasz w najbardziej policyjnym państwie na Świecie. W USA za krzywe
> spojrzenie na gliniarza możesz w najlepszym wypadku dostać z paralizatora.
> W średnim 20 lat pierdla w najgorszym lądujesz w kostnicy. W USA każdy
> gliniarz ma licencje na zabijanie w Europie tylko Bond ma taką licencję.
> Jak nie kumasz różnicy to nie dyskutuj.
Przeczytaj artykuł 53.
-
170. Data: 2014-12-20 18:16:05
Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m747oq$378$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Pszemol"
>
>>> Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy
>>> mu
>>> pijany wtargnie pod koła
>>> ---
>>> Tak jak każdy kierujący
>>
>> Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
>> i nie miałby syreny i świateł na dachu.
>> ---
>> Nikt nie karze zapierdalać jak nie ma takiej możliwości
>
> Możliwość właśnie jest - dają ją światła i syreny uprzywilejowania.
> ---
> Skończ pieprzyć. Światła i syreny nie dają niczego tylko informują, że
> pojazd jest uprzywilejowany. Uprzywilejowanie umożliwia nie stosowanie się
> do pewnych ograniczeń z czego wcale nie wynika bezwarunkowe prawo do jazdy
> dowolnie dużą prędkością dokładnie tak, jak nie daje go znak końca
> ograniczenia prędkości. Jak się kierownik nie wyrobi to normalnie
> odpowiada.
Przeczytaj artykuł 53.