-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sat, 20 Dec 2014 17:01:53 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <m747oq$378$1@mx1.internetia.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kire$2eh$1@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<m6kre2$dc6$1@dont-email.me> <m6ku23$omm$1@dont-email.me>
<m6nhe3$pac$1@mx1.internetia.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
<m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
<m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
<m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
<m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m73igg$r9p$1@mx1.internetia.pl>
<m73hvt$ghf$1@dont-email.me> <m73oh2$fov$1@mx1.internetia.pl>
<m7403f$60i$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1419092570 3304 78.10.177.126 (20 Dec 2014 16:22:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Dec 2014 16:22:50 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <m7403f$60i$1@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552633
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol"
>> Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy
>> mu
>> pijany wtargnie pod koła
>> ---
>> Tak jak każdy kierujący
>
> Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
> i nie miałby syreny i świateł na dachu.
> ---
> Nikt nie karze zapierdalać jak nie ma takiej możliwości
Możliwość właśnie jest - dają ją światła i syreny uprzywilejowania.
---
Skończ pieprzyć. Światła i syreny nie dają niczego tylko informują, że
pojazd jest uprzywilejowany. Uprzywilejowanie umożliwia nie stosowanie się
do pewnych ograniczeń z czego wcale nie wynika bezwarunkowe prawo do jazdy
dowolnie dużą prędkością dokładnie tak, jak nie daje go znak końca
ograniczenia prędkości. Jak się kierownik nie wyrobi to normalnie odpowiada.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.14 17:14 re
- 20.12.14 18:13 Pszemol
- 20.12.14 18:14 Pszemol
- 20.12.14 18:16 Pszemol
- 20.12.14 18:17 Czesław Wiśniak
- 20.12.14 18:18 k...@g...com
- 20.12.14 18:51 masti
- 20.12.14 19:14 re
- 20.12.14 19:23 Pszemol
- 20.12.14 19:26 Pszemol
- 20.12.14 19:34 k...@g...com
- 20.12.14 19:47 Pszemol
- 20.12.14 19:50 Pszemol
- 20.12.14 19:54 masti
- 20.12.14 19:54 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=