  • 51. Data: 2011-11-08 19:22:06
    Temat: Re: zwierzęta leśne na drodze
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Z ta roznica ze motocyklista spedzil tydzien w szpitalu.

    A te dźwięki między 0:21-0:34, to ja się pytam co to jest? Bo jak ten
    gość to wydaje, to ja się nie dziwię, że może z samicą go to gnu
    pomyliło :-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2011-11-08 19:26:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Nov 2011 17:30:12 +0000 (UTC), Deflegmator

    > To sobie obejrzyj, akcja zaczyna się tak koło 1.15:

    No i co? Nie widziałeś świecących oczu?!

    BPNMSP :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 53. Data: 2011-11-08 19:59:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-08 18:30, Deflegmator pisze:

    > To sobie obejrzyj, akcja zaczyna się tak koło 1.15:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wG5Gv8E9LZU&feature=r
    elated

    > I wyobraź sobie teraz noc i większą (czytaj - normalną :)) prędkość.
    > Tyle na temat leśnych zwierząt.

    Mi tak kiedyś z boku wyskoczyła klępa z młodym, a raczej najpierw
    wyskoczyła klępa i się zatrzymała, a po chwili z lasu wyskoczyło młode
    i się przewróciło na asfalcie (a może odwrotnie). W tym momencie na
    szczęście ja prowadziłem wycieczkę do kolegi powołanego do armii
    (Biskupiec?). Zero zwracania uwagi na samochód - nawet tańczący na
    jezdni. Chwilę postały i poooszły dalej :)

    PS - oczy im się nie świeciły ;)

  • 54. Data: 2011-11-08 20:10:02
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:j9bu8q$t67$1@mx1.internetia.pl>:

    > PS - oczy im się nie świeciły ;)

    Znaczy nie na polowanie, ino na spacer wyszły :D

    --
    Tomasz Nycz

  • 55. Data: 2011-11-08 20:22:47
    Temat: Re: zwierz?ta le?ne na drodze
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Myjk wrote:

    > No i co? Nie widziałeś świecących oczu?!
    >
    > BPNMSP :P

    Po zamordowaniu niewinnej sarenki i skasowaniu połowy samochodu, to
    bym pewnie sam zaświecił oczami. Przed żoną... :D

    --
    Deflegmator

  • 56. Data: 2011-11-08 20:23:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-08 20:10, 'Tom N' pisze:

    > Znaczy nie na polowanie, ino na spacer wyszły :D

    Pewnie jak zwykle ;)

  • 57. Data: 2011-11-08 20:37:41
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > (Biskupiec?). Zero zwracania uwagi na samochód - nawet tańczący na
    > jezdni. Chwilę postały i poooszły dalej :)

    Łosie to w ogóle dziwne są. Osobiście przygód z nimi nie miałem, ale
    znam historię, kiedy łoś zatrzymał się przed ciągnikiem z przyczepą na
    leśnej, gruntowej drodze i po prostu stał, gapiąc się w traktorzystę.
    Ani się traktorem cofnąć nie dało, ani przepłoszyć zwierzaka
    trąbieniem, czy podjeżdżaniem. Na szczęście traktor jakoś nie zapylał
    stówą, więc obyło się bez ofiar. ;)

    --
    Deflegmator

  • 58. Data: 2011-11-08 20:41:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-08, Deflegmator <w...@M...pl> wrote:

> [...]
    > Ani się traktorem cofnąć nie dało, ani przepłoszyć zwierzaka
    > trąbieniem, czy podjeżdżaniem. Na szczęście traktor jakoś nie zapylał

    Chyba wszystkie tak maja. Jechalem kiedys o 3 w nocy przez Vysokie Tatry
    spotkalem trzy, kazdy stal 2-3 minuty i sie gapil i nie wiadomo czy
    spierdalac czy czekac ale postal, popatrzyl i poszedl w las ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2011-11-08 20:48:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-08 20:37, Deflegmator pisze:
    (...)
> [...]
    > Ani się traktorem cofnąć nie dało, ani przepłoszyć zwierzaka
    > trąbieniem, czy podjeżdżaniem. Na szczęście traktor jakoś nie zapylał

    Wiesz, ja nie mogę powiedzieć/napisać, że takie przygody miewam
    regularnie, ale przez kilkadziesiąt lat jazdy po różnych drogach
    w sumie wiele widziałem :) Sarny owszem, chyba bardziej
    płochliwe, ale łosie, dziki, czy lisy chore na wściekliznę to
    mają ruch drogowy w sporym poważaniu. Wyjdą, patrzą, postoją,
    będą chciały to pójdą dalej ;) Stąd też na terenach oznakowanych
    "zwierzyną" czy też takich, które są podejrzane w tej materii
    jednak zwalniam i to nie poniżej 120km/h, a ograniczeń
    administracyjnych.

  • 60. Data: 2011-11-08 20:50:40
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz"

    > Taki łoś jest tak samo ruchliwy i nieprzewidywalny jak jakieś mniejsze
    > zwierzę leśne ? Kolizja z takim cholerstwem w kompakcie kończy się
    > śmiercią ?

    Tylko w A klasie Mercedesa, inne auta przechodzą test łosia bez problemu
    ;-)