  • 121. Data: 2011-11-10 18:16:01
    Temat: Re: zwierzęta leśne na drodze
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    wiadomości news:j9g60q$22o$2@inews.gazeta.pl...

    > A pomyśl.

    To Ty pomyśl. Wypowiadałeś się o czymś o czym nie masz pojęcia. Parę osób Ci
    to wytknęło, więc zmieniłeś temat.
    Przeczytaj jeszcze raz o czym jest wątek.

  • 122. Data: 2011-11-10 21:07:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 18:16, Iksinski pisze:

    > w wiadomości news:j9g60q$22o$2@inews.gazeta.pl...

    > To Ty pomyśl. Wypowiadałeś się o czymś o czym nie masz pojęcia. Parę
    > osób Ci to wytknęło, więc zmieniłeś temat.
    > Przeczytaj jeszcze raz o czym jest wątek.

    O zwierzętach leśnych. A nie tylko o gabarytowych kopytnych.

  • 123. Data: 2011-11-11 21:42:32
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 09.11.2011 08:43, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale będę uparcie twierdził, że nie należy przekraczać zasięgu wzroku, bo
    > inaczej jak nie na łosia, to na zepsutego TIRa trafisz (kiedyś jeden na
    > skręcie w lewo z katowickiej się rozkraczył, boczne światłą nie działały
    > i ktoś jadąc sobie "na pewniaka" prosto nie skończył najlepiej.

    Zasięg wzroku - OK. Jest zgoda. Tylko ...to jest dalej zapierdalanie;)
    Bo cyferki wewnątrz czerwonych kółek stojących przy drodze chcą
    najczęściej cię ograniczać do powiedzmy 1/5 zasięgu wzroku.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 124. Data: 2011-11-12 00:20:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2011 21:42, nalesnik pisze:

    > Zasięg wzroku - OK. Jest zgoda. Tylko ...to jest dalej zapierdalanie;)
    > Bo cyferki wewnątrz czerwonych kółek stojących przy drodze chcą
    > najczęściej cię ograniczać do powiedzmy 1/5 zasięgu wzroku.

    Umm... Także nocą?

  • 125. Data: 2011-11-12 21:00:13
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 12.11.2011 00:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Umm... Także nocą?

    Nie wiem, może we mgle. Białe tło może na to wskazywać.

  • 126. Data: 2011-11-14 19:49:13
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    wiadomości news:4ebc2f02$1@news.home.net.pl...

    > O zwierzętach leśnych. A nie tylko o gabarytowych kopytnych.

    W zasadzie tak, jednak swoje teorie oparłeś na bardzo "bogatym"
    doświadczeniu dotyczącym kotów i psów (zapewne udowodnisz, że to typowi
    przedstawiciele fauny leśnej ;-). Przepraszam, wspomniałeś też o lisach i
    wiewiórkach. Jako "praktyk" uświadomiłeś nas, że "grubsza zwierzyna" trzyma
    się głębi lasu i rozwiązaniem problemu są siatki, których zarządcy dróg nie
    montują. No i najważniejsza rada: wystarczy wypatrywać świecących oczu, żeby
    uniknąć zagrożenia.
    Pozwolisz, że pozostanę przy swoim zdaniu, że nie za bardzo masz pojęcie o
    czym piszesz w tym wątku...