  • 111. Data: 2011-11-10 12:33:09
    Temat: Re: zwierzęta leśne na drodze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 12:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Poczucie humoru ci przy okazji amputowali?

    Nie, to konsekwencja sugerowania, że jestem złodziejem i oszustem,
    ponieważ nikt nie potwierdził, że nim nie jestem. Zdaje się, że
    nie zauważasz, że ja pisałem, że Ty podobno posiadasz PJ i samochód
    choć nikt tego nie potwierdził, a Ty wręcz odwrotnie.

    No, ale to jak zwykle.

  • 112. Data: 2011-11-10 12:54:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-11-09 20:15, J.F. pisze:
    >Wiesz, że jest w tym sporo racji?

    No ba, jakbym sobie wyobrazil wszystko co sie moze w drodze stac, to
    bym z domu nie wyjezdzal :-)

    >Wiesz, o opowieściach dyskusji z CB to wolę się nie wypowiadać.
    >Nie potrzebujesz podgrzewanych kalesonów?

    To bylo radio publiczne.
    I tu znow punkt widzenia moze zalezec od punktu jezdzenia, ale ja
    bardzo malo zwierzat wybiegajacych pod kola widzialem.
    Nie, stop - wiejskim psom sie faktycznie zdarza.

    >W zasadzie do zera...

    Jakbym mial jechac w zasadzie zero, to po co wyjezdzac ? :-)

    Poza tym moje auto w zasadzie nie potrafi wolniej niz 7km/h.

    J.

  • 113. Data: 2011-11-10 13:09:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 12:33, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > nie zauważasz, że ja pisałem, że Ty podobno posiadasz PJ i samochód
    > choć nikt tego nie potwierdził, a Ty wręcz odwrotnie.

    Może przeczytaj jeszcze raz, drogi Kali.

  • 114. Data: 2011-11-10 13:17:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 13:09, Andrzej Lawa pisze:
    (...)
    > Może przeczytaj jeszcze raz, drogi Kali.

    Czytałem - standardowe zagranie z Twojej strony.

  • 115. Data: 2011-11-10 13:54:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 13:17, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-11-10 13:09, Andrzej Lawa pisze:
    > (...)
    >
    > Czytałem - standardowe zagranie z Twojej strony.

    Oskarżałeś mnie o kłamstwo. Nie udawaj, że nie.

  • 116. Data: 2011-11-10 14:06:44
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, kiedyś był i tygrys ;->

    Ale łoś był "u siebie" a tygrys nie.

    > Czyli tam, gdzie się legalnie jeździ szybciej :)

    Leglanie szybciej to się jeździ i po wisłostradzie (i oznaczenie o dzikich
    zwierzętach nie ma) i po paru innych drogach. :)

    \SK

  • 117. Data: 2011-11-10 14:12:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 13:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Oskarżałeś mnie o kłamstwo. Nie udawaj, że nie.

    Lepiej weź adwokata.

  • 118. Data: 2011-11-10 14:22:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 12:54, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >
    > No ba, jakbym sobie wyobrazil wszystko co sie moze w drodze stac, to bym
    > z domu nie wyjezdzal :-)

    To może nie wyobrażaj sobie co może stać się w domu, bo gdzie się wtedy
    podziejesz? ;)

    > To bylo radio publiczne.
    > I tu znow punkt widzenia moze zalezec od punktu jezdzenia, ale ja bardzo
    > malo zwierzat wybiegajacych pod kola widzialem.

    Ja trochę widziałem, ale często to nie jest. Jednak w miejscach
    takich o większym prawdopodobieństwie (niezależnie od samych znaków)
    zwalniam. Dzięki temu pewnie udało mi się uniknąć trafienia
    jednego z takich stworów (znaczy w sumie pewnie nie jednego, ale
    raz było bardzo podbramkowo).

    > Nie, stop - wiejskim psom sie faktycznie zdarza.

    Wiejskie psy są nieobliczalne. Zresztą zdaje się, że wielu miejskim
    też się to zdarza.

    > Jakbym mial jechac w zasadzie zero, to po co wyjezdzac ? :-)

    W domu też niebezpiecznie - zresztą trzeba spojrzeć śmierci
    w oczy ;)

    > Poza tym moje auto w zasadzie nie potrafi wolniej niz 7km/h.

    Moje potrafi, ale nie potrafię stwierdzić na ile wolniej ;)

  • 119. Data: 2011-11-10 15:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 14:06, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Leglanie szybciej to się jeździ i po wisłostradzie (i oznaczenie o
    > dzikich zwierzętach nie ma) i po paru innych drogach. :)

    No, ale tam lasów mało i ewentualne dzikie zwierzątka to błąd
    statystyczny na równi z tygrysem ;)

  • 120. Data: 2011-11-10 15:31:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 14:12, Artur Maśląg pisze:

    > Lepiej weź adwokata.

    Spadaj na drzewo banany prostować.