  • 11. Data: 2011-11-10 12:50:04
    Temat: Re: znów BMW
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/11/2011 11:42, DoQ wrote:

    > Oczywiście że jeżdżę BMW a ty czym jeździsz???!!

    Ha! Wiedziałem że jesteś burakiem i pewnie paserem jeszcze!!!!!JEDEn!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-11-10 13:00:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-11-2011 12:50, kamil pisze:

    > Ha! Wiedziałem że jesteś burakiem i pewnie paserem jeszcze!!!!!JEDEn!!

    Powiedz gdzie mieszkasz to przyjadę z bartkiem i wyjaśnimy sobie pewne
    rzeczy!!!!!1

  • 13. Data: 2011-11-10 13:55:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-10 11:04, DoQ pisze:

    > Pewnie cie to podnieca bo nie stać cię na BMW i jeździsz Daewoo!!!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    ROTFL

  • 14. Data: 2011-11-10 14:32:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/11/2011 12:00, DoQ wrote:

    > Powiedz gdzie mieszkasz to przyjadę z bartkiem i wyjaśnimy sobie pewne
    > rzeczy!!!!!1

    Możemy umówić sie po meczu w lesie!!!!!!11!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2011-11-10 15:07:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-11-2011 14:32, kamil pisze:

    > Możemy umówić sie po meczu w lesie!!!!!!11!!

    Solówa?? Dobra!! za chatą sołtysa na lewo w zagajniku!!!111

  • 16. Data: 2011-11-10 15:40:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Pewnie cie to podnieca bo nie stać cię na BMW i jeździsz Daewoo!!!!!

    Skodą. :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 17. Data: 2011-11-10 15:45:34
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 10 Lis, 13:00, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Powiedz gdzie mieszkasz to przyjadę z bartkiem i wyjaśnimy sobie pewne
    > rzeczy!!!!!1

    I nadal szczekasz zza klawiszy chlopczyku?
    Pochwal sie wszystkim jak podkuliles ogonek i ze strachu nawet nie
    pokazales sie w umowionym miejscu :)

    :)

  • 18. Data: 2011-11-10 15:50:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/11/2011 14:07, DoQ wrote:

    > Solówa?? Dobra!! za chatą sołtysa na lewo w zagajniku!!!111

    Na gołe klaty!!!!11!!!!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2011-11-10 16:11:10
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ile takich wypadków dziennie ma miejsce w całej polsce? Sporo, dlaczego
    > jarasz się tylko tą jedną markę?

    Różne auta powodują wypadki, ale jakoś ta marka robi to z jedyną w swoim
    rodzaju finezją i ekstrawagancją co ma nad wyraz spektakularny wynik.
    Przewyższają ja chyba tylko wypadki tirów i samolotów.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2011-11-10 16:13:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/11/2011 15:11, Irokez wrote:
> [...]
    > rodzaju finezją i ekstrawagancją co ma nad wyraz spektakularny wynik.
    > Przewyższają ja chyba tylko wypadki tirów i samolotów.

    Wiadomo, to w BMW 318 sadza się robotników na deskach i wyprzedza we mgle.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net