  • 1. Data: 2011-11-09 17:22:09
    Temat: trojmiasto - ma ktos Daihatsu Sirion 1 gen (do 2003) ?
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Bardzo chcialbym z dziewczyna zobaczyc to autko bo przypadlo do gustu. Jest
    kilka ciekawych egzemplarzy w ogloszeniach ale najblizszy od 3m to jakies
    300km a kobieta musi zobaczyc to na zywo.
    Jak ktos z Was ma taki wynalazek i za jakies piwo da obejrzec/wsiasc do
    srodka bede wdzieczny.
    Pzdr

  • 2. Data: 2011-11-09 17:33:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2011 17:22:09 +0100, w <j9e9c5$oou$1@inews.gazeta.pl>, "PanAdol"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 300km a kobieta musi zobaczyc to na zywo.
    > Jak ktos z Was ma taki wynalazek i za jakies piwo da obejrzec/wsiasc do

    Znane w Polsce jako Subaru Justy (i Toyota Passo, ale nie ma w PL), a na
    Zachodzie sprzedawane jako Sirion.
    Szukajta więc Justy :).

  • 3. Data: 2011-11-09 17:57:50
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    >Znane w Polsce jako Subaru Justy (i Toyota Passo, ale >nie ma w PL), a na
    >Zachodzie sprzedawane jako Sirion.
    >Szukajta więc Justy :).

    No nie - od 2004 II gen to i owszem ale to nie. Mozemy szukac Toyoty duet
    ewnetlaulnei bardziej ale tego to juz wogole nie ma ;)
    Pzdr

  • 4. Data: 2011-11-10 11:55:43
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    > Bardzo chcialbym z dziewczyna zobaczyc to autko bo przypadlo do gustu...
    Gdybyś był w stolicy - zapraszam.
    W Trójmieście jeszcze niedawno był jeden. Złocisty metalik.
    Poszukaj w archiwizerach.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 5. Data: 2011-11-10 17:44:47
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > W Trójmieście jeszcze niedawno był jeden. Złocisty metalik.
    > Poszukaj w archiwizerach.
    > Pozdrawiam.
    Dzieki za informacje. W wwie tez bywamy (ja jestem z pod wwy) mialem
    nadzieje ze w ten week sie uda w 3m ale w takim razie pewnie za jakies 2 tyg
    bedziemy w stolicy i jesli nie bedzie nic w ogloszeniach to pozwole sobie
    sie odezwać.
    Moge poprosic o maila na p...@p...neostrada.pl ?
    Chetnie zapytam o to autko na prv.
    Pozdrawiam