  • 51. Data: 2011-11-13 14:00:11
    Temat: Re: znów BMW
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-11-2011 10:59, Bartek Kacprzak pisze:

    > Klamiesz, a jesli nie udowodnij, ze mnie nie bylo kretaczu.

    Czyli chcesz na siłę udowadniać że jesteś idiotą, który robi ponad 100km
    żeby postać na ulicy, nie mając adresu ani umówionego terminu spotkania?

    --
    Paweł

  • 52. Data: 2011-11-13 14:49:42
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Lis, 14:00, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Czyli chcesz na siłę udowadniać że jesteś idiotą, który robi ponad 100km
    > żeby postać na ulicy, nie mając adresu ani umówionego terminu spotkania?
    >
    > --
    > Paweł

    Glupi, pieprzony cwel bez honoru.
    Tylko ci w pysk napluc.

    Spierdalaj.

  • 53. Data: 2011-11-13 14:50:34
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Lis, 13:58, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ciasteczkowy kłamczuszek.

    > Koledzy z firmy będą pomagać?
    >
    > --
    > Paweł

    Na takiego fiuta jak ty?
    Nie warty jestes spluniecia.
    Zegnam gnoja.

  • 54. Data: 2011-11-13 15:12:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-11-2011 14:49, Bartek Kacprzak pisze:
    > Glupi, pieprzony cwel bez honoru.

    Przynajmniej prawidłowo się przedstawiasz.

  • 55. Data: 2011-11-13 15:15:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-11-2011 14:50, Bartek Kacprzak pisze:

    > Na takiego fiuta jak ty?

    Do pracy gdzie koledzy pomogą adres podajesz, ale do domu gdzie będziesz
    sam już niechętnie. I taki fajter z ciebie niby.

  • 56. Data: 2011-11-13 16:56:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-13 14:49, Bartek Kacprzak pisze:

    > Glupi, pieprzony cwel bez honoru.

    Bardzo Ciebie lubimy :) Z każdym zdaniem bardziej :) Stajesz się coraz
    bardziej wiarygodny, kulturalny i godny uściśnięcia dłoni :)

    > Tylko ci w pysk napluc.
    >
    > Spierdalaj.

    Napisz nam, czy nie jesteś jednym ze zdegradowanych moderatorów
    któregoś z for motoryzacyjnych ;)