  • 1. Data: 2011-05-25 09:04:12
    Temat: złączki pin
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Gdzie można kupić takie złączki, które stosuje sie np do połączeń
    przedniego panelu audio z pinami płyty głównej? Jest jakaś zaciskarka do
    tego?

    Pzdr, OMSON

    P.S. Potrzebuję do elektroniki gitarowej...
    http://www.emgpickups.com/products/category/25/2

  • 2. Data: 2011-05-25 09:25:06
    Temat: Re: złączki pin
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Gdzie można kupić takie złączki, które stosuje sie np do połączeń
    > przedniego panelu audio z pinami płyty głównej? Jest jakaś zaciskarka do
    > tego?

    chodzi o goldpiny / blt?
    moze cos jak to:
    http://sklep.avt.pl/p/pl/486688/zaciskarka+uniwersal
    na+blt-+d-sub.html
    do tego styki + korpusy (listwy masz na plycie - raster chyba 2.54 mm)

  • 3. Data: 2011-05-25 13:01:24
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Q pisze:

> [...]
    na+blt-+d-sub.html
    > do tego styki + korpusy (listwy masz na plycie - raster chyba 2.54 mm)

    W sumie wyłuskałem to o co mi chodziło z kabelka audio od CD-ROM.
    Wystarczy teraz zacisnąć, gdzie potrzebuję...

    Pzdr, OMSON

    P.S. Dzieki za info.