  • 1. Data: 2011-05-25 06:00:18
    Temat: PCI-E 1.0 vs karta graficzna na 2.0
    Od: btn <w...@b...pl>

    Jest sobie pewna karta graficzna ASUS GT240 1024MB 128bit PCI-E DDR3,
    która według specyfikacji pracuje na PCI-E 2.0. Mam sobie płytę główną,
    która posiada PCI-E w wersji 1.0. Jest szansa, że ta karta zadziała bez
    zbędnego czarowania? Przy okazji ile Watów bierze to urządzonko, nie
    znalazłem żadnych informacji na ten temat?

  • 2. Data: 2011-05-25 07:17:06
    Temat: Re: PCI-E 1.0 vs karta graficzna na 2.0
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    btn pisze:
> [...]
    > zbędnego czarowania? Przy okazji ile Watów bierze to urządzonko, nie
    > znalazłem żadnych informacji na ten temat?

    TDP na poziomie 70W: www.benchmark.pl

    http://tinyurl.com/3tuxgog

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2011-05-25 14:28:52
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "btn" ...
    > Jest szansa, że ta karta zadziała bez zbędnego czarowania?

    "bedzie Pan zadowolony"

    2h temu przerabialem identyczny temat
    (zreszta pytalem sie o to tutaj, na grupie, 2 dni temu)

    W moim przypadku GT440 (PCI-E v2.0) ruszyla bez najmniejszych
    problemow na Intelu G915GAV (PCI-E v1.0)

    --
    T.F.