  • 1. Data: 2011-01-02 14:06:59
    Temat: złącza goldpin z rastrem 2 mm
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Czy ktoś wie gdzie można dostać gniazdo goldpin z rastrem 2mm?

    Dokładnie chodzi mi o gniazdo 2x6, ale może być inne np. 2x10, to sobie
    dotnę.

    Jak widzę bardzo niepopularny raster, nawet w TME z tym rastrem to aż jedną
    pozycję mają - jumpera :)

  • 2. Data: 2011-01-02 16:01:42
    Temat: Re: złącza goldpin z rastrem 2 mm
    Od: "Jan Czerski" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:ifq0pu$b1o$1@news.task.gda.pl...
    > Czy ktoś wie gdzie można dostać gniazdo goldpin z rastrem 2mm?
    >
    > Dokładnie chodzi mi o gniazdo 2x6, ale może być inne np. 2x10, to sobie
    > dotnę.
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category%3D112937%2
    6cleanParameters%3D1

    Pozdrawiam
    Jan

  • 3. Data: 2011-01-02 16:10:18
    Od: "Jan Czerski" <i...@o...pl>

> [...]
    > dotnę.
    >
    > Jak widzę bardzo niepopularny raster, nawet w TME z tym rastrem to aż

    Coś nie tak z tym linkiem.Wybierz w filtrze raster i gniazdo a dostaniesz 22
    pozycje.

    Jan

  • 4. Data: 2011-01-02 21:06:55
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Jan Czerski" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Coś nie tak z tym linkiem.Wybierz w filtrze raster i gniazdo a
    > dostaniesz 22 pozycje.
    > Jan

    Dzięki. Nie wiem jak ja to wyszukiwałem, że mi wywalało tylko jedną. :)