  • 1. Data: 2010-11-16 12:53:07
    Temat: zewnetrzna ładowarka do akumulatorów z notebooka
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    czy spotkał się ktoś z Was z zewnętrzną ładowarka do akumulatorów
    z laptopa?

    chodzi o zapasowe baterie do laptopa DELL E4200
    żeby można było je podładować bez wkładania do laptopa

    wymagający użytkownik i mimo że cena nie odgrywa większej roli, odpadł
    scenariusz
    z dodatkowym laptopem służącym tylko jak ładowarka...
    bo za duże
    ;-)

  • 2. Data: 2010-11-16 13:44:42
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > czy spotkał się ktoś z Was z zewnętrzną ładowarka do akumulatorów
    > z laptopa?

    Do DELLa takie ładowarki są już od około 170.- pln z transportem.
    Nie sprawdzałem dokładnie Twojego modelu - nie znam typu baterii, a jest to
    trochę szukania.

    Pozdr. Hals

  • 3. Data: 2010-11-16 14:45:53
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Do DELLa takie ładowarki s? już od około 170.- pln z transportem.
    > Nie sprawdzałem dokładnie Twojego modelu - nie znam typu baterii, a jest
    > to trochę szukania.

    byłbym wdzięczny jakbyś podał jakieś namiary, gdzie szukać...

    bateria o jakiej akurat myślę to powiększony pakiet Y085C,
    ale sadzę że do standardowych Y082C i wielu innych z linii latitude serii E
    potencjalna ładowarka bedzie identyczna.

  • 4. Data: 2010-11-16 16:15:26
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > byłbym wdzięczny jakbyś podał jakieś namiary, gdzie szukać...

    Myślę że jedna ładowarka obsługuje wiele typów baterii DELL - jakiś standard
    przecież mają.

    http://www.nextag.com/battery-charger-external-dell-
    laptop/stores-html

    i drugi link:
    http://computers.shop.ebay.com/i.html?_nkw=dell+exte
    rnal+battery+charger&_sacat=31510&_dmpt=Laptop_Adapt
    ers_Chargers&_odkw=&_osacat=31510&_trksid=p3286.c0.m
    270.l1313
    Będzie chyba trzeba skleić link.

    Hals.