  • Data: 2010-08-24 22:11:57
    Temat: zestaw pod sprzęt pod mały serwer
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Potrzebuję hmm.. opinii? podpowiedzi? w kwestii złożenia zestawu pod
    maszynę, która będzie pracowała jako serwer www/e-mail. Oczywiście jest
    to zestaw budżetowy, stąd komponenty PC, a nie nowy - firmowy serwer.

    Co moglibyście zaproponować, aby działało sprawnie i wydajnie przez
    jakiś czas?

    W sumie, najbardziej, zależy mi na dostępności (w dłuższej
    perspektywie czasu, o ile tyle serwer bezproblemowo będzie działał)
    części tj. ew. wymiana płyty, procesora, ramu.

    Mogę liczyć na Waszą pomoc? :-)

    p.s. pytałem już gdzieniegdzie o opinie nt. używanego dell'a poweredge
    2650, jednakże są one z dyskami SCSI, których zamienić na SATA się nie
    da. Gdyby było inaczej, kupiłbym 2szt. tego modelu plus nowe dyski SATA,
    jednak ta opcja odpada. ;-)

    Pozdr,
    Rafał