  • 11. Data: 2009-04-17 06:32:41
    Temat: Re: zestaw do makro na bazie Nikona d60
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Weź nie żartuj. Ten dentysta to był jakiś kretyn chyba. Takie zdjęcia
    > macro jamy ustnej są zupełnie zbędne do diagnozy i do czegokolwiek w
    > sztuce.

    Ta, gowno wie ale sie odezwie :)

    Widzialem _piekny_ album zdjec stomatologicznych wlasnie.
    Ktos (dentysta) umial tez robic swietne zdjecia i zrobil
    taki album ze, szczena opada ;)

    > Chyba, że doradzałeś coś do pejzaży.

    Naucz sie czytac co doradzalem. Kupil kompletnie cos innego,
    bo posluchal kogos innego niestety. No coz, dentysta jest
    najlepszym jakiego znam, ale fotograf z niego dupa ;)

    > Jakbym trafił do dentysty co Nikonem D60 na statywie z lampą SB600
    > chce mi robić zdjęcia to bym grzecznie podziękował i wyszedł.

    Akurat do tego dentysty to najpierw musialbys poczekac kilka miesiecy
    na wolny termin a potem zwiekszyc limit karty kredytowej, zeby Cie
    bylo stac na zaplacenie rachunku ;)

    > Wiem oczywiście, że to nie dla celów diagnostycznych tylko dla własnej
    > "przyjemności". Ale są pewne granice do śmieszności w każdym zawodzie.

    Taa j/w

  • 12. Data: 2009-04-17 11:20:01
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Gil" napisał
    > Jakbym trafił do dentysty co Nikonem D60 na statywie z lampą SB600 chce mi
    > robić zdjęcia to bym grzecznie podziękował i wyszedł.

    Najlepszy jest Walimex 500 na pierścieniach makro.
    "Proszę szeroko otworzyć usta !".
    ; )

    adam

  • 13. Data: 2009-04-17 11:26:32

    adam napisał(a):
    > Użytkownik "Gil" napisał
    >
    > Najlepszy jest Walimex 500 na pierścieniach makro.
    > "Proszę szeroko otworzyć usta !".
    > ; )

    Jeśli pacjentem jest waleń to bym polecał jednak Walimex 600-1200 :P

    wer