eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetzepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie › zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
  • Data: 2011-07-18 11:53:40
    Temat: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej
    Taka kwestia. Kupuję np. dysk nowy. Instaluję system, programy, kopiuję
    dane-wszytko to pochłania duuuuużo czasu. Po jakimś czasie okazuję się, że
    dysk ma 12523 heksamilairdów bad sectorów i dysk muszę oddać do serwisu. Co
    oznacza, że muszę mieć inny dysk by zgrać dane i co ważne mój komp który jest
    potrzebny do pracy ... uniemożliwia mi jej wykonywanie. Dysk odnoszę do
    serwisu (maja wg prawa miesiąc!!! na "naprawę"). Zanim będę mógł odnieść dysk
    muszę kupić nowy!, bo akurat nie mam żadnego albo na tym co mam, na starym nie
    ma miejsca. Po miesiącu dysk wraca do mnie. Ja zostaję z dwoma dyskami-jeden
    jest mi zbędny. Zapłaciłem za niego bo firma nie umie solidnie zrobić swojego
    produktu, tudzież zapewnić taki serwis by zminimalizować i tak już poniesione
    nakłady czasowe. Aha ... za jakiś czas może się znów okazać, że dysk pada i
    zabawa od nowa i tak do usr... śmierci można się bawić i ponosić koszty,
    nerwy, czas tracić na instalacje, przenoszenie danych za to że firma robi
    szajs. Czy można się przed tym jakoś ustrzec?. Ale nie dawajcie rad w stylu
    raidy, macierze, buckupy, wykupywanie jakiś dodatkowych serwisów. Chcę kupić
    jeden (1) dysk czy inną część.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: