  • 1. Data: 2009-08-29 23:03:17
    Temat: [zdjecia] Londyn
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Trochę nie za bardzo przekonany jestem do takich zdjęć jakich miliardy
    się robi co roku, ale z drugiej strony miejsce z pewnością interesujące.
    Zapraszam zatem na spacer po kolorowym Londynie:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    Wszystko z g9, z rawa, niektóre zdjęcia to panoramy z ręki, także
    dwuwierszowe.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-08-30 07:15:42
    Temat: Re: [zdjecia] Londyn
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    > Wszystko z g9, z rawa, niektóre zdjęcia to panoramy z ręki, także

    Przygotowujesz jakis tutorial "jak w kwadrans spieprzyc zdjecie"? ;)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/24/1.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/21/8.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/24/5.htm

    Poza tym suwak saturacji wylecial poza skale i spadl na podloge ;)

  • 3. Data: 2009-08-30 07:22:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Przygotowujesz jakis tutorial "jak w kwadrans spieprzyc zdjecie"? ;)

    Taki mam dziś z rana gust. A tak na marginesie, w tym Londynie, w
    galerii narodowej prawie same spieprzone obrazy! :)

    > Poza tym suwak saturacji wylecial poza skale i spadl na podloge ;)

    W makro jest promocja na nowe monitory, za trzy stówki znów odzyskasz
    skalę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem do karty pin: 1234 i teraz boję się, czy nie za prosty.../

  • 4. Data: 2009-08-30 08:07:35
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Dla mnie też za bardzo nasycone kolory - zwłaszcza czerwony i magenta.
    No i za dużo tego hdr - wszystko jednakowo ważne, jednakowo ostre.
    Jak dla mnie trochę za dużo kompozycji o wszystkim.
    Takie spojrzenie panoramiczne - chęć złapania całego świata
    w jednym zdjęciu. Brak mi fragmentów.

  • 5. Data: 2009-08-30 08:17:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m0w pisze:
> [...]
    > Jak dla mnie trochę za dużo kompozycji o wszystkim.
    > Takie spojrzenie panoramiczne - chęć złapania całego świata

    Bo tak dokładnie czuje sie tam krakus w upalnym sierpniu - wszystkiego
    za dużo, za ostre i za kolorowe. Tak zwany przewał. Potem się wraca i
    czyta o nowej kładce dla pieszych przez Wisłę, co to od pięciu lat
    powstaje, ale znowu postały obiektywne trudności...

    Wróciłbym tam w listopadzie z lekkim tele. Tylko nie wiem czy tam w
    ogóle jest jakiś listopad.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../

  • 6. Data: 2009-08-30 11:20:05
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Wszystko z g9, z rawa, niektóre zdjęcia to panoramy z ręki, także
    > dwuwierszowe.

    Philip-Lorca diCorcia
    On nie z rawa ale z głowy;)

    A te Twoje zdjęcia wydają mi się całkiem w porządku

    pozdrawiam
    marek

  • 7. Data: 2009-08-30 13:06:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    marek augustynski pisze:

    > Philip-Lorca diCorcia
    > On nie z rawa ale z głowy;)

    No wiesz, przepustka na tę grupę to exif, albo choć wspomnienie na temat
    sprzętu :)

    > A te Twoje zdjęcia wydają mi się całkiem w porządku

    A dziękuję.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największą krzywdę religiom robią wierzący/

  • 8. Data: 2009-08-30 16:03:55
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym suwak saturacji wylecial poza skale i spadl na podloge ;)

    Nawet kolor z czarnych taksówek wycisnął ;)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/20/1.htm

  • 9. Data: 2009-08-30 16:18:30
    Temat: Re: Londyn
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 30 Sie, 18:03, "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    wrote:
    > Nawet kolor z czarnych taksówek wycisnął ;)

    Ja tam lubie te zdjecia Janka. Widze wyraznie wszystkie detale. Calosc
    obrazu jest ladna i zrozumiala. Rzygac mi sie juz chce, patrzac na
    rozmazane tla u inny "artysrtow"
    Pozdrawiam StaM

  • 10. Data: 2009-08-30 18:11:15
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik <q...@g...com> napisał w wiadomości
    On 30 Sie, 18:03, "Przemek V"
    > Nawet kolor z czarnych taksówek wycisnął ;)

    Ja tam lubie te zdjecia Janka. Widze wyraznie wszystkie detale. Calosc
    obrazu jest ladna i zrozumiala. Rzygac mi sie juz chce, patrzac na
    rozmazane tla u inny "artysrtow"
    ===

    No, robiac G9 dalekie plany w jasny dzien, trzebaby sie
    bardzo postarac aby pokazac jakis bokeh...
    ---