  • 21. Data: 2009-08-31 11:52:27
    Temat: Re: [zdjecia] Londyn
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tak wizja po prostu. Dlaczego w kółko mam robić ładnie? :)

    Wic w tym, ze od dluzszego czasu pokazujesz takie...

  • 22. Data: 2009-08-31 12:51:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Wic w tym, ze od dluzszego czasu pokazujesz takie...

    Normalnych zdjęć już mi się nie chce robić. Kaprys taki. Poza tym
    właściwie nie ma już po co. Zdjęć Londynu jest pewnie z miliard.
    Ale może mi się zachce czegoś innego. Zaraz wywiercę dziurę w dekielku
    pena skoro jest iso 6400...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-08-31 19:01:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h7gh0p$4ej$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Normalnych zdjęć już mi się nie chce robić. Kaprys taki. Poza tym
    > właściwie nie ma już po co. Zdjęć Londynu jest pewnie z miliard.

    Ojej, te sa swietne. Wiem bo mam hopla na punkcie Londynu, i jak tam nie
    jestem to wciaz ogladam zdjecia.
    :-)

    Pozdrav
    TA

  • 24. Data: 2009-09-01 07:07:29
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Mnie sie podoba, bo spojrzenie jest bardzo subiektywne.
    Jedyne w swoim rodzaju, po prostu spojrzenie Muzykanta, a nie takie jak
    u wszystkich. Traktuje to jako subiektywne obrazy a niekoniecznie
    obiektywny dokument. Takich w necie mozna znalezc mnostwo. Udalo sie tu
    pokazac cos co mnie w czerwcu sie nie udalo; zreczne pokazanie tlumow
    tlumow i jeszcz raz tlumow. Gdzie sie nie obrocisz tam ludzie.

    Jesli to nie tajemnica i nie zapomne to chetnie na jakims plenerku
    zapytam jaka droga dochodzisz do takich efektow jak na obrazie
    pierwszym. Uzywasz wylacznie PS-a czy wspomagasz sie jeszcze jakims
    innym oprogramowaniem?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 25. Data: 2009-09-01 07:17:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Waldemarrr pisze:
> [...]
    > zapytam jaka droga dochodzisz do takich efektow jak na obrazie
    > pierwszym. Uzywasz wylacznie PS-a czy wspomagasz sie jeszcze jakims

    Baaardzo mocny shadows/highlights kontrowany krzywą z materiału, który
    dostał w pupę od recovery (poproszę w następnym acr w końcu o
    naprawienie błędu krawędzi w recovery).

    PS. W cs4 nareszcie interpolacja obrazów skalowanych o dowolną wartość.
    Piętnaście lat czekania. Ale zielone przepały w acr chyba 4 lata musiały
    się wyleżeć - taka latencja...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/

  • 26. Data: 2009-09-02 08:31:45
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

> [...]
    >
    > PS. W cs4 nareszcie interpolacja obrazów skalowanych o dowolną wartość.
    > Piętnaście lat czekania. Ale zielone przepały w acr chyba 4 lata musiały

    Na temat spojrzenia i punktu widzenia można oczywiście dyskutować ale te
    fiolety i magenty wyłażące z każdego kąta mnie osobiście drażnią. To tak
    miało być?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 27. Data: 2009-09-02 08:58:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > Na temat spojrzenia i punktu widzenia można oczywiście dyskutować ale te
    > fiolety i magenty wyłażące z każdego kąta mnie osobiście drażnią. To tak
    > miało być?

    To nie na sprzedaż więc olałem :)
    Tak ma g9 na szerokim jak się wzmocni kolor.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/

  • 28. Data: 2009-09-02 17:30:57
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Trochę nie za bardzo przekonany jestem do takich zdjęć jakich miliardy
    > się robi co roku, ale z drugiej strony miejsce z pewnością interesujące.
    > Zapraszam zatem na spacer po kolorowym Londynie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    >
    > Wszystko z g9, z rawa, niektóre zdjęcia to panoramy z ręki, także
    > dwuwierszowe.

    pojechałeś z tym nasyceniem, ale zdjęcie dobrze oddają nastrój miejsca -
    aż się źle poczułem przez te tłumy.

    --
    Pozdr,
    W.