  • 1. Data: 2009-09-06 21:43:38
    Temat: [zdjecia] Kazimierz II
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zapraszam na projekt medialny uczyniony naprędce, na który składa się
    muzyka własna w wykonaniu własnym oraz własne zdjęcia, będące zajawką
    większego projektu, który chcemy wraz z kolegą Rogerem uczynić kiedyś
    (jak w końcu znajdziemy czas :)

    Kazimierz II to próba pokazania drugiej twarzy Krakowskiej dzielnicy,
    twarzy, która kurczy się z roku na rok i zamiera.

    Całość sklejona jest w formie flasha i wymaga jednobitowego łącza. Może
    zrobię później jakiś panelik z buforem, na razie jest jak jest.

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/m/02.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-09-06 21:48:02
    Temat: Re: [zdjecia] Kazimierz II
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    > Całość sklejona jest w formie flasha i wymaga jednobitowego łącza. Może

    Co do przepustowości łącza, to nie są zbyt wygórowane wymagania ;)
    Rozumiem - pomyłka?

  • 3. Data: 2009-09-06 21:58:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kuba_k1 pisze:

    > Co do przepustowości łącza, to nie są zbyt wygórowane wymagania ;)
    > Rozumiem - pomyłka?

    Megabitowego :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 4. Data: 2009-09-06 22:48:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Megabitowego :)

    Już nieaktualne, dorobiłem panel i jest buforowanie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

  • 5. Data: 2009-09-07 06:46:43
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 6 września 2009 (23:43:38) napisano:

    > Zapraszam na projekt medialny uczyniony naprędce

    Swietny klimacik, nie wiem co lepsze, etiuda, foty czy miejsce

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 6. Data: 2009-09-07 06:49:03
    Temat: Re: Kazimierz II
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 6 Wrz, 23:43, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

    Jeśli biorą się za remont tego syfu to nie ma co płakać.

  • 7. Data: 2009-09-07 07:14:33
    Od: Usjwo <u...@g...com>

    On 7 Wrz, 05:43, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Kazimierz II to próba pokazania drugiej twarzy Krakowskiej dzielnicy,
    > twarzy, która kurczy się z roku na rok i zamiera.

    Mnie sie podoba fajny killmat, ciasne kadry, tylko z saturacja
    "troche" pojechales. Dla kogos kto to zna moze nie wygladac tak
    kolorowo.

  • 8. Data: 2009-09-07 07:16:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Usjwo" <u...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Mnie sie podoba fajny killmat, ciasne kadry, tylko z saturacja
    > "troche" pojechales. Dla kogos kto to zna moze nie wygladac tak
    > kolorowo.

    Moze poza suwakiem glosnosci rowniez suwak saturacji? ;)

  • 9. Data: 2009-09-07 07:16:53
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Całość sklejona jest w formie flasha i wymaga jednobitowego łącza. Może
    > zrobię później jakiś panelik z buforem, na razie jest jak jest.
    >
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/m/02.htm
    >
    > --

    Bardzo emocjonalne. Do mnie trafiło - jak najbardziej...

    --
    Lol

  • 10. Data: 2009-09-07 07:24:46
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 7 Wrz, 09:14, Usjwo <u...@g...com> wrote:

    > Mnie sie podoba fajny killmat, ciasne kadry, tylko z saturacja
    > "troche" pojechales. Dla kogos kto to zna moze nie wygladac tak
    > kolorowo.

    Bo to nie jest dokumentacja dla celów IPN, tylko Vizir Janka ;)

    Czarek