  • 1. Data: 2009-09-06 07:22:41
    Temat: plecak na sprzęt foto
    Od: robertar <r...@w...pl>

    Witam,
    szukam plecaka, który po złożeniu zajmowałby jak najmniej miejsca.
    Chciałbym w nim przenosić zestaw składający sie m.in. z pasa,
    kamizelki, pokrowców z obiektywami i torby biodrowej z aparatem.
    Plecak powinien być jednokomorowy, odpowiednio mocny i nie musi mieć
    jakichkolwiek dodatkowych przegródek.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-09-06 07:31:35
    Temat: Re: plecak na sprzęt foto
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "robertar" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > kamizelki, pokrowców z obiektywami i torby biodrowej z aparatem.
    > Plecak powinien być jednokomorowy, odpowiednio mocny i nie musi mieć

    Wez graty i idz do sklepu poprzymierzac plecaki do gratow.
    Skad mamy wiedziec co Ty chcesz wepchnac do srodka
    i co tak naprawde uwazasz za np. "mocny"...

    W Decathlonie jest calkiem niezly wybor plecakow od taniego
    badziewia do naprawde niezle uszytych. Namniejszy plecak
    sprzedaja przy kasie - kosztuje chyba z 8zl i miesci sie w kieszeni ;)
    Tyle, ze moze nie spelniac kryteriow wytrzymalosciowych.

    Sam przymierzam sie do 40l z Decathlona - wykonanie dobre,
    cena ujdzie, musze tylko zmienic statyw i isc przymierzyc
    czy zmiesci sie do kieszeni plecaka.

  • 3. Data: 2009-09-06 17:05:20
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 6 Wrz, 09:31, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Sam przymierzam sie do 40l z Decathlona - wykonanie dobre,
    > cena ujdzie,

    OK, tylko takiego plecaka, z racji usztywnień piankowych, nie da się
    złożyć tak, żeby "zniknął" po złożeniu.

    Cały mój zestaw jest firmy Lowepro. Firma ta ma np. na wyposażeniu bag
    na wodę:

    http://topload.pl/lowepro-bottle-p-165.html

    w którym, od biedy, możnaby nosić złożony plecak w czasie wykonywania
    zdjęć.
    Tak więc plecak, którego szukam musiałby mieścić ok 20-30l bagażu, a
    po złożeniu mieściłby się w pokrowcu o pojemności 0,9l .

    Pozdrawiam
    Robert

  • 4. Data: 2009-09-06 17:46:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-06 19:05:20 +0200, robertar <r...@w...pl> said:

> [...]
    > żu, a
    > po złożeniu mieściłby się w pokrowcu o pojemności 0,9l .

    Dobre ;-) Taką objętość zajmą same szelki od czegoś sensownego, więc
    skoro to nie ma być wygodne, to poszukaj na jakichś bazarach w cenach
    20-30 zł lub jakiegoś śmiecia marketingowego (co to dają w promocji).
    Dla jakiekolwiek sensownego plecaka, te wymagania są zupełnie nierealne.
    Albo po porstu pomyśl o jakiejś wygodnej torbie/plecaku fotograficznym.

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-09-06 18:29:01
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 6 Wrz, 19:46, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > ... po porstu pomyśl o jakiejś wygodnej torbie/plecaku fotograficznym.

    Torby lub plecaki fotograficzne w tej sytuacji odpadają. Mój sprzęt
    jest bardzo dobrze chroniony przed uderzeniami i wilgocią. Obiektywy
    znajdują się w pokrowcach lens case:

    http://www.e-cyfrowe.pl/lowepro-pokrowiec-lens-case-
    2s-p-5864.html

    a aparat w torbie biodrowej.

    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    Pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2009-09-06 18:44:34
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    robertar wrote:
    > Tak więc plecak, którego szukam musiałby mieścić ok 20-30l bagażu, a
    > po złożeniu mieściłby się w pokrowcu o pojemności 0,9l .

    W lidlu widzialem raz cos takiego. Plecak (nie pamietam jego pojemnosci,
    ale mysle, ze mial te 20l), ktory w formie zlozonej miescil sie w
    malenkiej torbie przypinanej pod siodelkiem (objetnosc moze 300-400ml).
    Oczywiscie nie wygladalo to szczegolnie solidnie, ale tez nie zalatywalo
    totalna tandeta.

    k,

  • 7. Data: 2009-09-06 19:02:13
    Od: Paweł Zaborowski <h...@w...pl>

    > Torby lub plecaki fotograficzne w tej sytuacji odpadają. Mój sprzęt
    > jest bardzo dobrze chroniony przed uderzeniami i wilgocią. Obiektywy
> [...]

    Hmmm moze ja sie nie znam, ale skoro masz tak zabezpieczony sprzet
    to poco szukasz plecaka na sprzet Foto, kup zwykly plecak i z bani.
    Moze poprostu zamien swoje pokrowce i torby na porządny plecak
    fotograficzny.

    Pawel

  • 8. Data: 2009-09-06 19:26:28
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 6 Wrz, 20:44, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > malenkiej torbie przypinanej pod siodelkiem (objetnosc moze 300-400ml).
    > Oczywiscie nie wygladalo to szczegolnie solidnie, ale tez nie zalatywalo

    Czegoś takiego właśnie szukam. Mile widziany byłby link do tego typu
    plecaka.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 9. Data: 2009-09-06 19:38:18
    Od: robertar <r...@w...pl>

    On 6 Wrz, 21:02, Paweł Zaborowski <h...@w...pl> wrote:

    > Hmmm moze ja sie nie znam, ale skoro masz tak zabezpieczony sprzet
    > to poco szukasz plecaka na sprzet Foto...

    Podróżuję środkami komunikacji miejskiej, gdzie wolałbym nie afiszować
    się ze sprzętem.

    A poza tym - szukam plecaka na zabezpieczony sprzęt foto, a nie
    plecaka z zabezpieczeniami.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 10. Data: 2009-09-07 05:34:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "robertar" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czegoś takiego właśnie szukam. Mile widziany byłby link do tego typu
    > plecaka.

    Przeciez Ci napisalem, ze takie sa w Decathlonie.
    Byles i ogladales, ze wiesz ze "sie nie nada"?
    Tam sa rozne, rozniste plecaki...

    I chciej tu chlopie pomoc sierocie...