  • 11. Data: 2009-07-13 22:37:18
    Temat: Re: zawilgocony telefon - naprawiac czy wyrzucic?
    Od: s...@a...pl

    > Lepiej wymoczyć, bo się wypłucze sole mineralne, które mogą być
    > agresywne z czasem. Ale kluczem zawsze jest cierpliwe suszenie (i to nie
    > ciepło, ale przewiew...).
    >
    > Poszukaj w google na tej grupie posta sprzed wieeelu lat jak komuś wpadł
    > telefon do ... wychodka (czyli drewnianego wc) - co sobie po nim
    > pojechali...

    lol, biedny czlowiek... :))

    ps. czyli na logike powinienem to zrobic w miare szybko z tego co piszesz. sam
    sie chyba nie powaze. zna ktos moze serwis w wawie gdzie zrobia to niedrogo, ale
    przede wszystkim solidnie? tzn rzeczywiscie wyplucza w czystej wodzie
    odpowiednio dlugo, a potem wysusza na jakiejs sprytnej maszynce?

    ps2. na razie nie za bardzo mam kase: czy takie cos po paru tygodniach gdy
    telefon juz dziala caly czas tak samo z tymi 'dziadami' na ekranie ma sens? czy
    tez co sie mialo wytrawic juz sie wytrawi?