  • 1. Data: 2009-07-09 16:34:44
    Temat: Promocja Play Fresh "Premiowanie z doładowanie" w praktyce (długie)
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Niezmiernie przykro mi jest z tego powodu, iż w autoryzowanym salonie
    Play Germanos w Białymstoku w Centrum Handlowym Auchan przy ul
    Hetmańskiej 30 czerwca nikt z pracowników zupełnie nic nie wiedział o
    tej promocji. Na szczęście miałem wydrukowany regulamin... po wnikliwym
    studiowaniu owego dokumentu kierownik spytał mnie czy może mam jeszcze
    listę salonów biorących udział w promocji.... to również miałem.
    Próbowano mi dwa razy doładować konto... jednak jak stwierdzono z powodu
    "awarii systemu" jest to niemożliwe...
    Czułem się lekko zażenowany, gdyż ja nie będąc pracownikiem Play a
    jedynie jego zwykłym klientem posiadłem informacje o promocji... o
    której pracownicy Salonu Play Germanos...nawet jeszcze nie wiedzieli...
    Jest to tym bardziej przykre, iż to jest ich praca... i do ich
    obowiązków należy informowanie klientów.
    Zależało mi na doładowaniu 30 czerwca... gdyż wtedy mógłbym przekroczyć
    próg doładowań 90 zł w miesiącu i oprócz 15 zł otrzymałbym 20 zł z
    promocji doładowań....
    Niestety... pracownicy Play Germanos skutecznie mi to uniemożiwili.

  • 2. Data: 2009-07-09 16:39:39
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    uzytkownik pisze:
> [...]
    > promocji doładowań....
    > Niestety... pracownicy Play Germanos skutecznie mi to uniemożiwili.

    Zloz reklamacje.