  • 1. Data: 2009-07-09 22:08:19
    Temat: Fresh do sądu za Fresh
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    "Spółka Fresh Ventures (Polska), prowadząca warszawski klub muzyczny The
    Fresh, złożyła do sądu wniosek z żądaniem, aby sieć komórkowa Play
    wstrzymała prowadzone kampanie reklamowe marki Play Fresh - informuje
    Rzeczpospolita."

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15369

    He he, kasę trza próbować wyciągać wszelkimi sposobami, podkreślę -
    próbować, bo myślę że Play ma grubych prawników. A z drugiej strony, i
    IMO właściwszej, ciekawe który operator za tym stoi :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2009-07-09 22:24:48
    Temat: Re: Fresh do sądu za Fresh
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 00:08:19 +0200, Piotr M napisał(a):

    > He he, kasę trza próbować wyciągać wszelkimi sposobami, podkreślę -
    > próbować, bo myślę że Play ma grubych prawników. A z drugiej strony, i
    > IMO właściwszej, ciekawe który operator za tym stoi :)

    O kasę raczej nie chodzi, w każdym razie nie o wyciąganie. Sąd raczej nie
    uzna za tożsame nazw "Play fresh" i "The fresh" zwłaszcza że rynki jakby
    trochę inne. Zwłaszcza polski sąd.
    Raczej ktoś doszedł do wniosku, że koszta sądowe, prawników, zastępstwa
    procesowego playa itp będą i tak niższe od kosztów wykupienia równoważnej
    reklamy w środkach masowego rażenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-07-09 22:27:46
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Waldek Godel:
    > Raczej ktoś doszedł do wniosku, że koszta sądowe, prawników, zastępstwa
    > procesowego playa itp będą i tak niższe od kosztów wykupienia równoważnej
    > reklamy w środkach masowego rażenia.

    Rozwiń, proszę, bo nie wiem, czy masz na myśli reklamę, czy antyreklamę.

    --
    wo_Ohoo!

  • 4. Data: 2009-07-09 22:43:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 00:27:46 +0200, woohoo napisał(a):

    > Rozwiń, proszę, bo nie wiem, czy masz na myśli reklamę, czy antyreklamę.

    reklamę.. sezon ogórkowy, wszystkie media chętnie o takiej zadymie napiszą

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-07-09 22:48:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Waldek Godel pisze:

    > Raczej ktoś doszedł do wniosku, że koszta sądowe, prawników, zastępstwa
    > procesowego playa itp będą i tak niższe od kosztów wykupienia równoważnej
    > reklamy w środkach masowego rażenia.

    Myślisz że to taki chytro-reklamowy plan knajpy? Całkiem możliwe. Ale
    wtedy to knajpy przecież nie interesują koszta Playa tylko koszta sądowe.

  • 6. Data: 2009-07-09 23:43:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Myślisz że to taki chytro-reklamowy plan knajpy? Całkiem możliwe. Ale
    > wtedy to knajpy przecież nie interesują koszta Playa tylko koszta sądowe.

    Knajpa sie mogla dogadac z P4, ktore po cichu sponsoruje sprawe sadowa
    przeciwko sobie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-07-09 23:52:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    SDD pisze:

    > Knajpa sie mogla dogadac z P4, ktore po cichu sponsoruje sprawe sadowa
    > przeciwko sobie :)

    A sprawę będzie prowadzić sędzia lobbujący :D I taka to jest
    rzeczywistość szarego dnia..

  • 8. Data: 2009-07-10 00:00:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h35s32$lgr$1@inews.gazeta.pl>, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Myślisz że to taki chytro-reklamowy plan knajpy? Całkiem możliwe. Ale
    > wtedy to knajpy przecież nie interesują koszta Playa tylko koszta sądowe.

    No chyba, ze to pieniadze wylozyl Play.

    TA

  • 9. Data: 2009-07-10 05:25:33
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > O kasę raczej nie chodzi,

    Zawsze chodzi o kasę.

    > uzna za tożsame nazw "Play fresh" i "The fresh" zwłaszcza że rynki jakby
    > trochę inne.

    Chodzi o listki naokoło napisu a nie podobieństwo nazw.

  • 10. Data: 2009-07-10 07:48:57
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    > Waldek Godel:
    >
    > Rozwiń, proszę, bo nie wiem, czy masz na myśli reklamę, czy antyreklamę.

    reklamę, bardzo dobrze napisał, nie ważne jak ważne że o nas piszą - zauważ
    że przed przeczytaniem tego posta (mogłeś) klubu nie znać a teraz go znasz -
    działa ? czy rzeczywiście tak negatywnie zapadnie ci w pamięć ta nazwa ?
    myslę że nie