  • 11. Data: 2017-01-05 15:50:06
    Temat: Re: zasilacz 12V zapalniczka
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 05.01.2017 o 11:59 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale on pare dni dziala. A potem przestaje.

    Mi działał parę minut :(

    --
    SW3
    ----

  • 12. Data: 2017-01-05 22:14:57
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości

    > Mi działał parę minut :(

    Wiecie co, chyba najpierw kupię to:
    http://www.fluke.com/fluke/plpl/kamery-termowizyjne/
    fluke-ti300.htm?PID=77089
    Albo inną z tej dziedziny,
    potem kupię ten zasilaczyk w ilości odpowiedniej, przynajmniej jeden
    rozbiorę i sobie zobaczę kamerką, co się najbardziej grzeje i co pierwsze
    umiera...
    Albo zrobię mu stress test i zobaczę, który z elementów pierwszy zapłonie,
    oczywiście, stosownie się zabezpieczając przed skutkami... (w postaci
    gaśnicy chociażby)

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.