  • 1. Data: 2017-01-02 20:55:04
    Temat: Zasilacz 12V
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Co mam kupić, aby zasilić router z telefonem VoIP. Ale tak konkretnie. :-)
    Oryginalny wtyczkowy padł. Sprawdziłem kilka ale w telefonie brum taki,
    że problem ze zrozumieniem, a wybredny nie jestem.
    Dla sprawdzenie podłączyłem akumulator i jest cisza.

    Robert

  • 2. Data: 2017-01-02 20:59:48
    Temat: Re: Zasilacz 12V
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > że problem ze zrozumieniem, a wybredny nie jestem.
    > Dla sprawdzenie podłączyłem akumulator i jest cisza.

    Oryginalny.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-01-02 21:12:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > że problem ze zrozumieniem, a wybredny nie jestem.
    > Dla sprawdzenie podłączyłem akumulator i jest cisza.

    Zasilacz a nie ładowarkę.
    Z odpowiednim napięciem i prądem równym lub większym od wymaganego.

  • 4. Data: 2017-01-02 21:16:46
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Robert Wańkowski wrote:
    > Co mam kupić, aby zasilić router z telefonem VoIP. Ale tak konkretnie. :-)

    Moze zrob filtr?
    www.wojio.b4.pl/filtr.htm
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2017-01-02 22:15:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robert Wańkowski pisze tak:

> [...]
    > telefonie brum taki, że problem ze zrozumieniem, a wybredny nie
    > jestem. Dla sprawdzenie podłączyłem akumulator i jest cisza.

    Jaki prąd pobierany? Pewnie duży. Router to 7812 pewnie nie wystarczy?
    Bo jeśli mały prąd sam tel to duży elektrolit, rezystor i z dużego
    napięcia zasilać.

    Albo wersja hardkor podładowywać akku ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2017-01-02 22:23:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-02 o 20:59, Irokez pisze:

    > Oryginalny.

    No niby jest na Allegro. Nawet ponoć nieużywany. Tylko znowu następne
    trzy dychy wydać i będzie brumić.
    To jest zasilacz do Livebox-a.

    Teraz znalazłem w domu jakiś zasilacz od CB. Jadę na tym już jakiś czas,
    brumi ale mniej. Tylko sam zasilacz z siebie wydaje mechaniczne brumienie.

    Robert

  • 7. Data: 2017-01-02 22:46:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > No niby jest na Allegro. Nawet ponoć nieużywany. Tylko znowu następne
    > trzy dychy wydać i będzie brumić.
    > To jest zasilacz do Livebox-a.

    No to oryginalny czy nie? Zasilacz Liveboxa zasilał router jakiś ?? i
    telefon Voip?
    Poza tym zasilacz od Liveboxa zły nie jest.

    > Teraz znalazłem w domu jakiś zasilacz od CB. Jadę na tym już jakiś czas,
    > brumi ale mniej. Tylko sam zasilacz z siebie wydaje mechaniczne brumienie.

    Brumi, bo to zasilacz ze zwykłym transformatorem, a nie przetwornica
    pracująca na wysokich częstotliwościach. I pewnie filtrow jakichś extra
    nie ma.

    Podsumowując, nic nie wiemy co się zjarało a co podłączałeś i Ci brumi.
    Może brumi Ci zasilacz od anteny "siatkowej" ?

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2017-01-02 22:54:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problem ze zrozumieniem, a wybredny nie jestem.
    > Dla sprawdzenie podłączyłem akumulator i jest cisza.

    Tatarek, Pulsar

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2017-01-02 23:38:09
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > problem ze zrozumieniem, a wybredny nie jestem.
    > Dla sprawdzenie podłączyłem akumulator i jest cisza.

    A spróbuj, o ile się da, zablokować diody mostka prostowniczego
    kondensatorami po kilka/dziesiąt nF, jednakowymi, pamiętając o napięciu
    pracy. Mam podobny problem ze swoim stacjonarnym, ale jakoś nie mam weny
    tego zrobić. Ewidentnie jest to zapętlenie się mieszanki w.cz. ze stacyjki
    bazowej z impulsami prądu na diodach.
    Ostatecznie "niezgodność mas", jak niewyrównane potencjały błądzą, usiłując
    się wyrównać.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 10. Data: 2017-01-02 23:41:04
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:o4ecfe$js2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Moze zrob filtr?
    > www.wojio.b4.pl/filtr.htm

    Na to, co podejrzewam, nie pomoże, ani ten, ani najmocniejszy nawet filtr
    napięcia wyprostowanego (miałem przypadek, ze brumiło mi radio, zasilane z
    zasilacza z kondziołem powyżej 4mF, a biorące w sumie niewielki prąd.
    Zablokowanie diod prostowniczych usunęło problem, niż zastosowanie stu
    innych filtrów...).