  • 21. Data: 2016-04-22 11:29:58
    Temat: Re: zasilacz 12V zapalniczka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 22:33, Czarek pisze:

    > Tylko, że zasilanie w tym Twoim to nie 230 V

    Przepraszam, nie spojrzałem na linka, który podałeś. Jakoś zasugerowałem
    się, że poszukujesz samochodowego zasilacza USB, czyli 12V na 5V.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2016-04-22 11:40:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 23:10, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Też widziałem takie cuda... Ale od facet aż czuło się podświadomie że
    > coś z nim jest... Poszedł na zwolnienie i przez parę dni komputer bez
    > problemu działał obsługiwany przez kogoś innego. Wrócił i z powrotem co
    > jakiś czas (nieregularnie, ale parę razy na dzień) zwiecha. Facet siadał
    > do innego kompa i wszystko OK. Wracał do tego i z powrotem problemy.
    > Inni na jego kompie też pracowali bez problemów.

    Czasami wytłumaczenie bywa trywialne: jest to np. po prostu
    elektryzujący się sweter.
    Ale przez kilkadziesiąt lat też spotkałem takie "dziwne" osoby.

    Jednak są też ludzie "inaczej" obsługujący sprzęt - np. wciśnie
    taki/taka klawisze na pilocie i dziwi się, że tv "nic nie pokazuje".
    Pytam się: po co to naciskasz?
    Odpowiedź: nie wiem.
    Czasami to aż szkoda, że nie można co-poniektórych wysłać do
    przymusowych obozów ciężkiej pracy. Ale pewnie nawet tam potrafili by
    zepsuć łopatę czy młotek ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2016-04-22 14:16:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam pisze tak:

    > Czasami to aż szkoda, że nie można co-poniektórych wysłać do
    > przymusowych obozów ciężkiej pracy.

    taa, najlepiej na Sołówki :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 24. Data: 2016-04-28 23:07:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

    > Też widziałem takie cuda... Ale od facet aż czuło się podświadomie że
    > coś z nim jest...

    Co dokladnie sie czulo?

> [...]
    > do innego kompa i wszystko OK. Wracał do tego i z powrotem problemy.
    > Inni na jego kompie też pracowali bez problemów.

    Powinien zostac testerem :)

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 25. Data: 2016-04-28 23:30:56
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-04-28 o 23:07, Adam Wysocki pisze:

    > Co dokladnie sie czulo?

    Czy ja wiem jak to określić? Jakiś niepokój? Nie dało się być przy nim
    spokojnym nawet jak nic nie robił.

    > Powinien zostac testerem :)

    Ale to tylko przy tym jednym kompie tak było :)
    Przynajmniej w takiej skali. Nie darzyli się najwyraźniej sympatią.

    Pozdrawiam

    DD

  • 26. Data: 2016-04-29 00:27:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Ale to tylko przy tym jednym kompie tak było :)
    > Przynajmniej w takiej skali. Nie darzyli się najwyraźniej sympatią.

    E tam sympatią. Zwykły rezonans pola orgonowego. Można było założyć
    odsprzęgacz bionitronowy albo tłumik fluidostatyczny.

    Jarek

    --
    Najpierw zapaliły się jej lampy, zajaśniały obwody, zahuczały prądy jak
    wodospady, zagrały sprzężenia, potem rozżarzyły się cewki, zawirowało

  • 27. Data: 2016-04-29 09:09:42
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > E tam sympatią. Zwykły rezonans pola orgonowego. Można było założyć
    > odsprzęgacz bionitronowy albo tłumik fluidostatyczny.

    A widzisz... A ja głupi o tym nie pomyślałem. Chociaż nie wiem czy wtedy
    były dostępne, bo to jeszcze na NetWare 3.12 działało, na dosie. Coś
    koło '95 roku. Nie pamiętam kiedy się pojawiły?

    Pozdrawiam

    DD