  • 1. Data: 2011-02-23 11:17:18
    Temat: zasięg cdma w orange ?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    istnieje jakaś mapa ? szukam na orange i jest ciemność...

    --
    VSS

  • 2. Data: 2011-02-23 12:01:42
    Temat: Re: zasięg cdma w orange ?
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    W dniu 2011-02-23 12:17, VSS pisze:
    > istnieje jakaś mapa ? szukam na orange i jest ciemność...

    http://zasieg-orange.wp.pl/?footerlink=true&ticaid=1
    bd55

    Zaznacz/wybierz internet mobilny.

    --
    to powiedział *hephalump*
    "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

  • 3. Data: 2011-02-23 12:42:26
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ik2sv8$clr$...@i...gazeta.pl,
    hephalump <b...@t...pl> nastukał:

    > http://zasieg-orange.wp.pl/?footerlink=true&ticaid=1
    bd55

    > Zaznacz/wybierz internet mobilny.

    tnx ale to widziałem choć kolory oznaczajace zasięgi są lekko maskaryczne.
    chciałem mapę w formacie JPG którą mogłbym wydrukować. klejenie jej z
    kawałków z strony która podałes to lekka masakra.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-02-24 18:30:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>