  • 1. Data: 2011-02-22 09:50:44
    Temat: Jaki zamiennik baterii
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    szukam jakiegoś zamiennika bateri do Nokii C3-01 o większej pojemności. Na
    allegro jest wiele różnych firm.
    Jaki wybrać, żeby był pewny i nie zniszczył telefonu?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-22 09:57:06
    Temat: Re: Jaki zamiennik baterii
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-22 10:50, Piter S. pisze:
    > Witam,
    > szukam jakiegoś zamiennika bateri do Nokii C3-01 o większej pojemności.
    > Na allegro jest wiele różnych firm.
    > Jaki wybrać, żeby był pewny i nie zniszczył telefonu?

    Na allegro, to ja bym nawet oryginałom nie ufał (cóż z tego, że
    oryginał, jak wyprodukowany kilka lat temu).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-22 10:02:46
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > Na allegro, to ja bym nawet oryginałom nie ufał (cóż z tego, że oryginał,
    > jak wyprodukowany kilka lat temu).
    >
    > --
    > Liwiusz

    A co byś polecił, potrzebuję coś pojemniejszego niż oryginał. Może być nawet
    droższe od allegro.
    Jakaś marka?

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2011-02-22 10:12:41
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał
    > A co byś polecił, potrzebuję coś pojemniejszego niż oryginał. Może być
    > nawet droższe od allegro.
    > Jakaś marka?

    Marka Nokia.
    Chodzi o to, że pewność dają jedynie baterie producenta. Tak, co do
    rzeczywistej pojemności jak i do ewentualnych napraw gwarancyjnych.
    Większa pojemność to zwykle większa objętość. A nie sądzę aby do tej akurat
    Nokii zaprojektowano battery pack, czy choćby większą baterię ze
    zmodyfikowaną klapką (battery door).

    --
    Maciek.

  • 5. Data: 2011-02-22 19:42:28
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Większa pojemność to zwykle większa objętość. A nie sądzę aby do tej
    > akurat Nokii zaprojektowano battery pack, czy choćby większą baterię ze

    Czyli nie ma co liczyć i szukać baterii o dłuższym okresie działania dla
    telefonu (który jest super, poza właśnie czasem działania na jednym
    ładowaniu)?
    Może jednak ktoś spotkał dobre zamienniki o większej rzeczywistej
    pojemności?

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2011-02-23 19:40:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 20:42:28 +0100, Piter S. wrote:
    >Czyli nie ma co liczyć i szukać baterii o dłuższym okresie działania dla
    >telefonu (który jest super, poza właśnie czasem działania na jednym
    >ładowaniu)?

    Jesli nie ma czegos o wyraznie wiekszym rozmiarze to nie licz.
    (do niektorych telefonow bywaly baterie-plecki o roznej grubosci.

    Pozostaje kieszonkowa ladowarka.

    J.

  • 7. Data: 2011-02-26 19:02:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ładowaniu)?
    > Może jednak ktoś spotkał dobre zamienniki o większej rzeczywistej

    Tak na zdrowy rozsądek: Jak by sie dało zrobić pojemniejsza baterię o
    danych rozmiarach, to sądzisz, że producent by tego nie sprzedawał? Jeśli
    nie sprzedaje, to nie ma co szukać. Gdyby były, to możnaby poszukać
    zamiennika tańszego.