  • 1. Data: 2011-02-22 18:03:43
    Temat: orange free na karte - doladowanie, brak gratisu i reklamacja
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    orange free na karte, doladowalem kwota 100zl i nie pojawilo mi sie
    dodatkowe 6GB transferu.
    zadzwonilem do BOK a tam panienka mowi, ze ona widzi ze dostalem te
    6GB.
    w sumie napisalem emailowo reklamacje - czy wiecie jak dlugo u nich
    trwa tego typu reklamacja?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2011-02-22 19:09:53
    Od: iTT <i...@g...net>

    Cyb napisał(a):
> [...]
    > 6GB.
    > w sumie napisalem emailowo reklamacje - czy wiecie jak dlugo u nich

    Kod do sprawdzania bonusu *100*1*2#
    Na koncie głównym nic nie zobaczysz

  • 3. Data: 2011-02-23 20:08:21
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 20:09:53 +0100, iTT <i...@g...net> wrote:

    >Kod do sprawdzania bonusu *100*1*2#
    >Na koncie głównym nic nie zobaczysz

    sprawdzam na stronie orange.pl

    poza tym nie wiem, czy dostane jakas odpowiedz na wprowadzony kod,
    jesli karta sim nie jest w telefonie, tylko w modemie :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2011-02-23 20:51:47
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > 6GB.
    > w sumie napisalem emailowo reklamacje - czy wiecie jak dlugo u nich

    Ja zglaszalem podobna reklamacje mailem do nich, bo bonus 6 GB dostalem, ale
    po pewnym czasie zniknal. I na odpowiedz na mail z BOK-u Orange czekalem okolo
    3 tygodnie. Tylko po okolo tygodniu czekania zniecierpliwilem sie i
    zadzwonilem na ich partyline i tam zglosilem reklamacje, ktora rozpatrzyli w
    ciagu 1-2 dni. Jeszcze teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji mailowej
    dotyczacej zwrotu 4,5 zl za koszty 3 polaczeni z ich partyline, bo dzwonilem z
    powodu bledow w ich systemie. Na razie brak zwrotu a to juz prawie miesiac minal.

  • 5. Data: 2011-02-24 20:39:12
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-02-23 21:08, Cyb pisze:

> [...]
    >
    > poza tym nie wiem, czy dostane jakas odpowiedz na wprowadzony kod,
    > jesli karta sim nie jest w telefonie, tylko w modemie :)

    Zalezy jaki modem. Zreszta rzecz nie w modemie a programie do obsługi.
    Można i z terminala komendami AT
    Najpewniej bonus masz a sprawdzałeś konto główne i stąd go nie widzisz.
    Tym co pokazuje strona Orange ZUPEŁNIE i NIGDY się nie sugeruj :)
    Taki jej urok.