  • 1. Data: 2011-02-23 12:31:26
    Temat: co zrobić z tym holernym orange: 8080 i 60400
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    już nie wiem gdzie to zgłosić, na policję, uokik
    oni nie raczą reagować a wysyłają to ścierwo kilka razy dziennie

    sms z numeru 60400, Czy numer 500xxxxxx nalezy do ciebie? Jesli tak,
    serdeczne GRATULACJE! Wyslij ORANGE na 60400. Otrzymasz zawiadomienie. Koszt
    zwyklego SMSa! Reg.orange.pl

    sms z numeru 8080, GRATULACJE! Dostajesz 250 losow w Loterii Orange! Aby
    zagrac, wyslij AUDI na DARMOWY nr 8080. AUDI przekazemy zwyciezcy w 100%!
    Reg. orange.pl

    co do rezygnacji, niestety nie, potrzebny mi do przelew sms

  • 2. Data: 2011-02-23 12:37:57
    Temat: Re: co zrobić z tym holernym orange: 8080 i 60400
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    W dniu 2011-02-23 13:31, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > 100%! Reg. orange.pl
    >

    > co do rezygnacji, niestety nie, potrzebny mi do przelew sms

    U mnie takie smsy pojawiały się tylko w czasie tuż po przedłużeniu
    umowy. Tak mniej więcej po miesiącu przestały.

    --
    to powiedział *hephalump*
    "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

  • 3. Data: 2011-02-23 12:44:29
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ik2umu$jek$...@i...gazeta.pl,
    zlotowinfo <u...@g...pl> nastukał:
    > co do rezygnacji, niestety nie, potrzebny mi do przelew sms

    ja zadzwoniłem do BOKu i postraszyłem ich sądem. powiedziałem, że oskarżę
    ich o wysyłanie spamu bez mojej zgody. jako dowody przedstawię wydruki
    sms'ów. od tego czasu (3 lata) dostałem może 3-4 smsy reklamowe.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-02-23 13:47:24
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy nie
    dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem , pozyjemy
    zobaczymy.
    pzdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2011-02-23 13:55:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy nie
    > dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem , pozyjemy
    > zobaczymy.

    Potwierdzam. W kwietniu minie dwa lata jak jestem w Playu. Zero spamu.

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-02-23 16:22:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 23 Feb 2011 14:47:24 +0100, Andrzej wrote:

    > Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy
    > nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem ,
    > pozyjemy zobaczymy.

    Od Orąża nie dostajesz? Bo w znanym mi przypadku jest tak, że telefon
    jest w Pleju, ale Orąż nadal przysyła spam.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 7. Data: 2011-02-23 19:01:26
    Temat: Re: co zrobia z tym holernym orange: 8080 i 60400
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Ja bylem w orange.
    pzdr
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-02-23 23:35:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 13:31:26 +0100, zlotowinfo wrote:
    >już nie wiem gdzie to zgłosić, na policję, uokik

    UOKiK i Dyrektor Izby Celnej w Warszawie.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-23 23:51:00
    Temat: Re: co zrobiae z tym holernym orange: 8080 i 60400
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-02-23 17:22, Olgierd wrote:

    > Od Orąża nie dostajesz? Bo w znanym mi przypadku jest tak, że telefon
    > jest w Pleju, ale Orąż nadal przysyła spam.

    potwierdzam... orangowy spam potrafił przychodzić przez spory okres po
    zmianie operatora

    kretyni kiedyś zadzwonili do mnie czy nie chciałbym zmienić abonament...
    po 2-3 miechach jak zostawiłem ich sieć dla mBanku... _-_

  • 10. Data: 2011-02-24 11:03:46
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    Panowi meni wkurwili ostatnio niemilosiernie godzina 2.30 w nocy przychodzi
    mi na popa sms "czy numert xxxxxxxxx jest twoj, jesli tak wyslij smsa ....."
    no co za banda. Mam tez numer w Payu i tutaj nie ma spamu