eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszaćzapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: Nix <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
    Date: Tue, 15 Nov 2016 16:54:17 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.156.13
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1479225246 17519 83.238.156.13 (15 Nov 2016 15:54:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2016 15:54:06 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Mozilla-News-Host: news://news.internetia.pl:119
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592657
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam taki problem z autem, dokładnie silnikiem, otóż wszystko wskazuje na
    to że ZAPIECZONE są pierścienie olejowe, silnik( benzyna 2.0L) bierze
    duuuużo oleju, ok. 2-2,5L litry na 1000Km... Same ciśnienie sprężania
    było sprawdzane i te jest ok - ok czyli ok 13,5bara na wszystkich
    cylindrach.

    Znajomy namówił mnie na "kurację naftą" czyli zalewanie cylindrów naftą
    i co kilka godzin poruszanie wałem korbowym,( po spuszczeniu oleju) w
    tej chwili tak robię, przez 4 dni "przelałem" w porcjach po 120ml
    5litrów nafty ( oświetleniowej, bo nie dostałem tej "technicznej")

    Nafta różnie przecieka do miski olejowej, czas zwiększył się od początku
    "kuracji, ale dalej jest za krótki:
    - na cylindrze nr1 na początku w 2h, teraz w 7h
    - na cylindrach 2 i 3 na początku w 2,5h, teraz po 4,5h
    - na cylindrze 4 na początku w 4h, teraz 5h.

    Czy jest jeszcze jakiś sposób na "ruszenie" pierścieni ? Wiem prawie na
    pewno że silnik ma ok 200.000km, a więc pierścienie powinny jeszcze być
    zdatne do użytku, tylko że nafta bardzo wolno rozpuszcza nagar, a
    wiadomo że nagar jest w środku, w rowku pierścieni czyli nafta może
    jedynie przy okzji ściekania po ściankach cylindra tam dotrzeć i to
    tylko przez właściwości pełzania...

    Pytanie zasadnicze: czy skoro czas spływania nafty się znacząco wydłużył
    to znaczy że nafta jednak po trochu rozpuszcza nagar ? Kontynuować
    operację ?
    Czy może użyć specjalnego preparatu np. Antykoks ?

    pzdr Nix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: