  • 41. Data: 2014-12-24 10:40:15
    Temat: Re: zaniżone odszkodowanie OC - jak walczyć?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > OIDP mowa o samochodzie za dużo więcej jako nowy niż 100 tys.
    > Przy 300 000 to jest tylko kilka %.
    >
    > To podobna proporcja jak lampa za 500 zł przy najtańszych samochodach
    > za 30 tys.
    >
    > Więc jeśli już to pytanie jest inne - dlaczego drogie samochody są
    > takie drogie?
    > Nie mogłyby wszystkie kosztować po 30 tys? ;-)

    Czyli dobra diagnoza tylko niewłasciwe pytanie :)

  • 42. Data: 2014-12-24 12:33:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 23 Dec 2014 23:36:03 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Tylko ponawiam pytanie - skąd ta cena, skoro nowy samochód kosztuje np.
    >100.000?

    Z cennika w ASO. Jakbyś zobaczył ceny niektórych części, to byś z
    podziwu nie wyszedł przez długi czas. Podam Ci przykład z autopsji:
    intercooler w ASO - 2200 zł., ten sam (Valeo) w InterCars - około 800
    zł. Na Allegro nówki w dwuletnią gwarancją, jedna z marek
    "produkujących" części - 300 zł. Nie ma obowiązku kupowania w ASO.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2014-12-24 12:35:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 24 Dec 2014 00:42:25 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >Weź se cennik tego nowego samochodu. Masz tam dopłatę do ksenonów. Tak samo
    >jest dopłata do lakieru metalic, do radia, hamulców itp itd. Po kilka
    >tysięcy.

    Dopłata przy zakupie ma się nijak do tego, ile potem kosztuje dany
    element w ASO. Czujniki parkowania przy zakupie auta: dopłata 200 zł.
    Jakbyś chciał kupić to w ASO jako część zamienną - 700 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2014-12-24 13:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Dopłata przy zakupie ma się nijak do tego, ile potem kosztuje dany
    > element w ASO. Czujniki parkowania przy zakupie auta: dopłata 200 zł.
    > Jakbyś chciał kupić to w ASO jako część zamienną - 700 zł.

    Czujniki parkowania za dopłatą 200zł? To bardzo dobra cena.

  • 44. Data: 2014-12-24 13:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

> [...]
    > zł. Na Allegro nówki w dwuletnią gwarancją, jedna z marek
    > "produkujących" części - 300 zł. Nie ma obowiązku kupowania w ASO.

    Ja wiem gdzie mozna kupić w takiej cenie.
    Pytam tylko skąd ASO bierze te ceny, pytanie zresztą tez jest retoryczne -
    po prostu stwierdzam, ze te ceny są absurdalne.

  • 46. Data: 2014-12-24 14:35:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 23 Dec 2014 22:34:15 +0100, AL napisał(a):

    > ja nie mówię nigdzie, że wątkotwórca jest tym cwaniakiem.

    Napisałeś że ten kto wziąłby należne odszkodowanie, a następnie
    samodzielnie naprawił taniej, a resztę zostawi w kieszeni to cwaniak.
    Zastanawia mnie co w tym takiego cwaniackiego.

  • 47. Data: 2014-12-24 14:37:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 24 Dec 2014 12:59:44 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Ja wiem gdzie mozna kupić w takiej cenie.
    > Pytam tylko skąd ASO bierze te ceny, pytanie zresztą tez jest retoryczne -
    > po prostu stwierdzam, ze te ceny są absurdalne.

    A dlaczego miały być inne, skoro z 90% klientów w ASO mówi od wejścia że
    "cena nie gra roli, a nawet im drożej tym lepiej, bo płacę polisą sprawcy"
    ;)

    Ja się dziwię że te lampy i zderzaki nie kosztują jeszcze po 10000zł ;)

  • 48. Data: 2014-12-24 14:48:03
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/12/14 14:35, Tomasz Pyra wrote:
    > Napisałeś że ten kto wziąłby należne odszkodowanie, a następnie
    > samodzielnie naprawił taniej, a resztę zostawi w kieszeni to cwaniak.
    > Zastanawia mnie co w tym takiego cwaniackiego.

    Poseł wziął kilka/naście tysi na przejazd samochodem, a poleciał za
    kilkaset zł tanią linią. I afera! Zastanawia mnie co w tym cwaniackiego.

    --
    Alf/red/

  • 49. Data: 2014-12-24 14:57:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    > Poseł wziął kilka/naście tysi na przejazd samochodem, a poleciał za
    > kilkaset zł tanią linią. I afera! Zastanawia mnie co w tym cwaniackiego.

    To że mu się nie należało.
    W przeciwieństwie do odszkodowania równego wartości szkody.
    Jak nie wiesz ile wynosi szkoda i co to w ogóle jest, to się doucz, a nie
    robisz cnotę z własnej ignorancji.

  • 50. Data: 2014-12-24 15:22:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 24 Dec 2014 14:48:03 +0100, Alf/red/ napisał(a):

    > Zastanawia mnie co w tym cwaniackiego.

    Wyobraź sobie że kupiłeś sobie kurtkę, droga, porządna, firmowa - za
    2000zł.
    Ktoś Ci tą kurtkę zniszczył, za co odpowiada finansowo.

    Ty sobie jednak pomyślałeś że teraz kupisz sobie inną kurtkę, zwykłą z
    sieciówki za 200zł.

    Czy osoba która zniszczyła Ci kurtkę jest Ci winna 2000zł czy 200zł?