  • 201. Data: 2017-06-09 04:56:58
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    news:op.y1jahdrng01fvf@l-089.harvard.local...

    > Tak dokładnie to wysyłałem sms'y :-)

    czyli nawet po tonie głosu sprzedawca nie mógł się
    zorientować czy Ty poważny jesteś czy jaja sobie robisz...

  • 202. Data: 2017-06-09 06:53:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 04:56 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > czyli nawet po tonie głosu sprzedawca nie mógł się
    > zorientować czy Ty poważny jesteś czy jaja sobie robisz...

    Ten z sms'a okazał się strzałem w dziesiątkę, złożyłem zamówienie.

    TG

  • 203. Data: 2017-06-09 07:00:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 02:46 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Gorzej, że fajne modele identycznie wyglądają jako nowe.
    > Jak zrezygnowałem z zakupu zamówionego Peugeota 3008, to sprzedał się
    > ponoć w tydzień (jeszcze zanim zdążył przyjechać).

    Tego nie zrozumiałem - czemu gorzej? (że "fajne" wyglądają tak jak nowe)

    TG

  • 204. Data: 2017-06-09 07:05:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 02:46 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Jak zrezygnowałem z zakupu zamówionego Peugeota 3008, to sprzedał się
    > ponoć w tydzień (jeszcze zanim zdążył przyjechać).

    Czemu zrezygnowałeś? - coś nie tak z tym modelem?
    Sam się do niego przymierzałem, ale zniechęcił mnie ten 1.6HDI (za słaby).
    2.0 HDI już wypadał za drogo (jest dostępny tylko w GT), "nie diesli" nie
    biorę pod uwagę.

    TG

  • 205. Data: 2017-06-09 08:15:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-06-2017 o 07:00, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Tego nie zrozumiałem - czemu gorzej? (że "fajne" wyglądają tak jak nowe)

    Gorzej dla nas kupujących.
    Raz - musisz zamawiać i czekać, dwa - zapomnieć o ew. dodatkowych rabatach.

  • 206. Data: 2017-06-09 08:18:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-06-2017 o 07:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Czemu zrezygnowałeś? - coś nie tak z tym modelem?

    Cena, wąski w środku (nie zegniesz prawej nogi).

    > Sam się do niego przymierzałem, ale zniechęcił mnie ten 1.6HDI (za słaby).
    > 2.0 HDI już wypadał za drogo (jest dostępny tylko w GT), "nie diesli"
    > nie biorę pod uwagę.

    A ja tak, bo ten podstawowy silnik benzynowy jeździł lepiej niż podobne
    diesle, a pali pewnie porównywalnie.
    W Sportage 1.7 crdi pali mi 7,5, a w Dusterze 1.5 dci palił 8.

  • 207. Data: 2017-06-09 09:20:21
    Od: p...@g...com

    Nie, akurat z tym silnikiem dostanie tylko u nas. W Niemczech niedostępny.

  • 208. Data: 2017-06-09 13:49:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09-06-2017 o 07:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    >Cena, wąski w środku (nie zegniesz prawej nogi).

    A to nie wiedzales tego jak zamawiales ?

    J.

  • 209. Data: 2017-06-11 22:21:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-06-2017 o 13:49, J.F. pisze:

    > A to nie wiedzales tego jak zamawiales ?

    Wiedziałem, ale ......
    Za długa kazali czekać, więc stwierdziłem, że kupię go sobie za 2 lata,
    jak już będzie w lepszej cenie.
    A może i napęd na 4 dostanie (np. z Opla)?

  • 210. Data: 2017-06-12 22:27:20
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 4 Jun 2017 23:11:04 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >A na gwarancji tego nie naprawią, bo w instrukcji masz napisane żeby
    >studzić.

    W benzynie tak, w dieslu? Nie widziałem w żadnej instrukcji. W
    instrukcji do Forda jest tylko napisane, żeby nie przegazowywać przed
    zgaszeniem. I tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06