  • 31. Data: 2014-09-06 11:08:54
    Temat: Re: zakaz zawracania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Sep 2014, Cavallino wrote:

    > No o tym piszę.
    > Ustąpić ma jadącym na drodze z pierwszeństwem.

    A to przepraszam, opacznie zrozumiałem - gdzieœ obok napisałeś,
    że winien miałby być zawracajacy, więc się zaindukowało.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2014-09-06 11:39:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409061108070.1572@quad..
    .

    > A to przepraszam, opacznie zrozumiałem - gdzieo obok napisałeś,
    > że winien miałby być zawracajacy, więc się zaindukowało.

    Tak napisałem?
    A to sorry, miało być że skręcający, pomyłka.

  • 33. Data: 2014-09-08 11:40:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-06 00:40, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Całkiem poważnie pytam - a sądzisz, że NIE?
    > Mało to wypadków zdarza się, bo np. ktoś wyprzedza na skrzyżowaniu,
    > na drodze z pierwszeństwem, jadąc przeciwną stroną drogi?
    > Sądzisz że "zielonostrzałkowy" jest bardziej uprawniony, od takiego
    > który stoi pod A-7 "ustąp pierwszeństwa"?

    Zakladajac, ze mamy do czynienia ze skrzyzowaniem gdzie masz oddzielne
    jezdnie dla kazdego kierunku ruchu (bo przeciez zawracanie na S3(f) sie
    sila rzeczy odbywa na takich), no to by trzeba wowczas spodziewac sie z
    prawej strony jadacego pod prad na mniej wiecej tej samej zasadzie, na
    jakiej pojawiaja sie na autostradach. O to chodzilo.

    Bo to ze na drodze dwujezdniowej wyjezdzajac w prawo mozna sie nadziac
    na dzygita ktory wyprzedza na skrzyzowaniu to (niestety) wiadome.

    --

    memento lorem ipsum