eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › zakatowałem turbinę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2014-11-30 22:08:53
    Temat: zakatowałem turbinę
    Od: megrimsPL <m...@i...pl>

    Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
    Chyba trzeba wrócić do V12.


  • 2. Data: 2014-11-30 22:19:39
    Temat: Re: zakatowałem turbinę
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisał(a):

    > Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    > Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
    > Chyba trzeba wrócić do V12.

    Ty chyba jesteś taki przypadek jak koleś, który jak skasował trzeci
    niezniszczalny telefon CAT, to mu nie chcieli wymienić na czwarty. Kasę
    oddali i powiedzieli, żeby sobie Samsunga Solida kupił. W Samsungu
    wyświetlacz zbił w dniu zakupu :)
    Zobaczysz jedyna marka premium, jaka Ci sprzeda furę, to za chwilę będzie
    Tata :) Tylko pamiętaj, żeby dopłacić za poduszki powietrzne :)


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek


  • 3. Data: 2014-11-30 23:28:04
    Temat: Re: zakatowałem turbinę
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 użytkownik megrimsPL napisał:
    > Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    > Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
    > Chyba trzeba wrócić do V12.

    Na biednego nie trafiło.


  • 4. Data: 2014-11-30 23:39:20
    Temat: Re: zakatowałem turbinę
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisał(a):

    > Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    > Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.

    Kałuża oleju to raczej nie turbina.
    Turbina jest zamknięta i jakby się nie rozpadła, to kałużę oleju najwyżej
    możesz wypluć wydechem (zazwyczaj w postaci siwego dymu).

    Pewnie jakiś wężyk piardnął i tu zasługa wtedy nie Twojej jazdy, a
    "solidnej niemieckiej roboty", no chyba że klasycznie rozwaliłeś miskę
    olejową.


  • 5. Data: 2014-12-01 19:44:49
    Temat: Re:zakatowa?em turbin?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    megrimsPL <m...@i...pl> Wrote in message:
    > Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    > Przekr?ci?o si? na liczniku 50 kkm i ka?u?a oleju pod autem.
    > Chyba trzeba wróci? do V12.
    >

    Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
    na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
    Bez sensu.
    --


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/


  • 6. Data: 2014-12-01 20:10:51
    Temat: Re: zakatowa?em turbin?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Dec 2014 19:44:49 +0100 (CET), megrims napisał(a):

    > Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
    > na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
    > Bez sensu.

    Nie marudz. Po gwarancji sie dowiesz, ze Twoj porszak ma tylko 4
    wymienialne czesci - dwie przednie i dwie tylne cwiartki ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl


  • 7. Data: 2014-12-02 13:11:35
    Temat: Re: zakatowa?em turbin?
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-12-01 19:44, megrims pisze:
    > megrimsPL <m...@i...pl> Wrote in message:
    >> Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    >> Przekr?ci?o si? na liczniku 50 kkm i ka?u?a oleju pod autem.
    >> Chyba trzeba wróci? do V12.
    >>
    >
    > Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
    > na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
    > Bez sensu.
    >
    Z sensem. Popsuło się coś co nie miało prawa, dlatego wymieniają na nowe
    żebyś pożył i kupił kolejny model.


  • 8. Data: 2014-12-02 13:12:10
    Temat: Re: zakatowałem turbinę
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-11-30 23:28, k...@g...com pisze:
    > W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 użytkownik megrimsPL napisał:
    >> Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    >> Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
    >> Chyba trzeba wrócić do V12.
    >
    > Na biednego nie trafiło.
    >
    Na jakiej podstawie stwierdzasz?


  • 9. Data: 2014-12-02 14:48:57
    Temat: Re: zakatowa?em turbin?
    Od: "abn140" <a...@g...com>



    > żebyś pożył i kupił kolejny model.

    ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala.
    prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko.....
    pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy...
    i?
    po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa?

    ------
    dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od
    za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak.



  • 10. Data: 2014-12-02 17:55:13
    Temat: Re: zakatowa?em turbin?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:

    > dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od
    > za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak.


    I co z tym robić? :D



    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: