eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakatowałem turbinęzakatowałem turbinę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: megrimsPL <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: zakatowałem turbinę
    Date: Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 3
    Message-ID: <m5g112$850$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs515005.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1417381730 8352 31.61.130.254 (30 Nov 2014 21:08:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Nov 2014 21:08:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550989
    [ ukryj nagłówki ]

    Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
    Chyba trzeba wrócić do V12.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: