  • 21. Data: 2011-05-07 19:33:31
    Temat: Re: zabytkowa rejestracja
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 07.05.2011 10:07, rzymo pisze:

    > Przede wszystkim nie trzeba mieć ciągłości OC. Jeździsz latem =
    > opłacasz OC za miesiące letnie.
    > Zawsze to jakiś plus ;)

    Finansowo raczej minus ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 22. Data: 2011-05-07 20:49:10
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 7 Maj, 17:45, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Ale co 25%?
    > Ja miałbym płacić 25% czy oni mi?
    > Dotyczy tylko zagranicy czy też kraju?

    Z jakiej racji chciałbyś dostać 25% wartości pojazdu? :) Opłata
    skarbowa w wysokości tych 25% + oczywiście zezwolenie.

    Coś się ostatnio zmieniało w tej kwestii, na pewno w kwestii pozwoleń
    na wyjazd: "Jednorazowego pozwolenia na stały wywóz zabytku za granicę
    wymagają zabytki zaliczane do jednej z następujących kategorii: (...)
    14) środków transportu, które mają więcej niż 50 lat i ich wartość
    jest wyższa niż 32 000 zł;". Natomiast czy zniesiono tę opłatę - nie
    wiem.

  • 23. Data: 2011-05-07 22:08:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 7 Maj, 17:45, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Ale co 25%?
    > Ja miałbym płacić 25% czy oni mi?
    > Dotyczy tylko zagranicy czy też kraju?

    >Z jakiej racji chciałbyś dostać 25% wartości pojazdu? :)

    A z jakiej racji oni mają coś dostać?
    Już skasowali 10% przy sprowadzeniu, za 100 różnych podatków i nic mi nie
    dopłacali.

    >Opłata
    >skarbowa w wysokości tych 25% + oczywiście zezwolenie.

    Ponawiam pytanie - dotyczy to tylko zagranicy, czy każdej zmiany
    właściciela?

  • 24. Data: 2011-05-08 11:54:36
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 7 Maj, 17:46, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A gdzie?
    > Bo jak ostatnio chciałem ubezpieczyć starocia z silnikiem 2.0 to 700 zł to
    > było minimum, z 60% zniżkami.

    Link 4

  • 25. Data: 2011-05-08 13:44:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 7 May 2011 13:05:36 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    > Czyli 100 zł rocznie oszczędzone.

    Wiadro kasy, pewnie wystarczy na paliwo na jedną średnią
    wycieczkę...

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2011-05-08 17:03:11
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 7 Maj, 22:08, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > A z jakiej racji oni mają coś dostać?
    > Już skasowali 10% przy sprowadzeniu, za 100 różnych podatków i nic mi nie
    > dopłacali.

    Ale chcesz na stałe wywieźć dobro kultury - pewnie stąd ta opłata.

    > Ponawiam pytanie - dotyczy to tylko zagranicy, czy każdej zmiany
    > właściciela?

    Fakt, nie sprecyzowałem - tyczy się to tylko sprzedaży za granicę.

  • 27. Data: 2011-05-09 10:38:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > A gdzie?
    > Bo jak ostatnio chciałem ubezpieczyć starocia z silnikiem 2.0 to 700 zł to
    > było minimum, z 60% zniżkami.

    >Link 4

    Ale oni chyba tylko osoby prywatne ubezpieczają?

  • 28. Data: 2011-05-09 10:39:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > dopłacali.

    >Ale chcesz na stałe wywieźć dobro kultury - pewnie stąd ta opłata.

    No to jak przywoziłem dobro kultury, to powinna być dopłata.
    A nie było.

    Czyli jak zwykle - dymanie obywateli.