  • 11. Data: 2011-05-07 09:45:28
    Temat: Re: zabytkowa rejestracja
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Patrzyłem dla swojej 23 latki czy jest sens żółte tablice zakładać za
    >2 lata. Żadnego nie znalazłem. OC i tak jest tanie.

    To znaczy ile płacisz?
    Bo obawiam się że to jednak zależy od punktu siedzenia.

    >Przeglądy
    >przechodzi.

    Na żółtych nie musi?

    > Żółte tablice to same kłopoty i ograniczenia.

    Aha.
    No to czuje się wyleczony.

  • 12. Data: 2011-05-07 09:46:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jak to bylo mowione - a po co ? Zeby postawic w garazu i nie placic
    > OC, czy zeby nie moc oddac na zlom ?

    A to tylko takie plusy?

  • 13. Data: 2011-05-07 10:07:18
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 7 Maj, 09:45, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > To znaczy ile płacisz?
    > Bo obawiam się że to jednak zależy od punktu siedzenia.

    Przede wszystkim nie trzeba mieć ciągłości OC. Jeździsz latem =
    opłacasz OC za miesiące letnie.
    Zawsze to jakiś plus ;)

    > Na żółtych nie musi?

    Musi, jeden raz - przegląd będzie bezterminowy.

  • 14. Data: 2011-05-07 12:05:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 7 May 2011 01:07:18 -0700 (PDT), rzymo <r...@g...com>
    wrote:

    > Przede wszystkim nie trzeba mieć ciągłości OC. Jeździsz latem =
    > opłacasz OC za miesiące letnie.
    > Zawsze to jakiś plus ;)

    Nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że Przemek jeździ
    czerwonym prawie cały rok :)

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2011-05-07 13:05:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Na żółtych nie musi?

    >Musi, jeden raz - przegląd będzie bezterminowy.

    Czyli 100 zł rocznie oszczędzone.
    OC też jest tańsze dla zabytków (nawet to całoroczne - pewnie szkodowość
    znikoma).

    Do zastanowienia.
    A jakie minusy?

    Pewnie jakiś nadzór gościa od zabytków, jakieś ograniczenia przy
    wyjeździe/sprzedaży za granicę?

  • 16. Data: 2011-05-07 13:40:38
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 7 Maj, 13:05, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Pewnie jakiś nadzór gościa od zabytków, jakieś ograniczenia przy
    > wyjeździe/sprzedaży za granicę?

    Nadzór jest, nie jestem tylko pewny czy trzeba mieć kwitek przy
    wyjeździe do Schengen.

    Sprzedaż na pewno jest obwarowana formalnie (zezwolenie) i finansowo
    (było 25% wartości auta, chyba się to nie zmieniło).

  • 17. Data: 2011-05-07 17:03:59
    Od: Przemek V <p...@g...com>

> [...]
    >
    > Do zastanowienia.
    > A jakie minusy?
    >
    > Pewnie jakiś nadzór gościa od zabytków, jakieś ograniczenia przy

    U mnie OC to ok. 600 zł rocznie a jeżdżę na okrągło pod warunkiem, że
    pogoda jest OK. Zimą jak nie ma soli i jest sucho to zawsze staram się
    wyjechać. W tym roku przez pogodę stała 2-3 miesiące i jedyne jazdy to
    były kółeczka przed domem po bielusieńkim śniegu. Gdybym sprzedawał to
    pewnie i tak nie w Polsce więc jakieś wpisy do rejestrów to ostatnia
    rzecz, którą potrzebuję.

  • 18. Data: 2011-05-07 17:11:26
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 7 Maj, 17:03, Przemek V <p...@g...com> wrote:

    > U mnie OC to ok. 600 zł rocznie

    Zagalopowałem się z tą ceną. Jest 462,58 zł. Auto 23 letnie, 3200 cm3
    pojemności, W-wa, maksymalne zniżki, garaż, tłum dzieci i siwe włosy.
    To ile bym zaoszczędził przy zabytku?

  • 19. Data: 2011-05-07 17:45:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Sprzedaż na pewno jest obwarowana formalnie (zezwolenie) i finansowo
    >(było 25% wartości auta, chyba się to nie zmieniło).

    Ale co 25%?
    Ja miałbym płacić 25% czy oni mi?
    Dotyczy tylko zagranicy czy też kraju?

  • 20. Data: 2011-05-07 17:46:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >U mnie OC to ok. 600 zł rocznie

    A gdzie?
    Bo jak ostatnio chciałem ubezpieczyć starocia z silnikiem 2.0 to 700 zł to
    było minimum, z 60% zniżkami.