  • 11. Data: 2010-06-08 12:34:51
    Temat: Re: z wankielkiem....
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Robert Rędziak pisze:
    > tylko pytanie, jak z częściami do tego
    > urządzenia.

    Jakby do tego byly dostepne czesci to kazdy by se chial kupic :-)

    Jak znam zycie to x lat temu jakis fan wykupil kazda srubke od tego
    modelu z magazynow fabryki i opycha powoli za ciezkie pieniadze.

    KJ

  • 12. Data: 2010-06-08 13:45:55
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010 10:22:46 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Jest jeden bądź dwa warsztaty, które Wankla
    > ogarniają

    A ja uważam, że Wankla nie kupują (a przynajmniej nie powinni kupować)
    ludzie przypadkowi, mający dwie lewe do mechaniki, tylko tacy, co
    dobrze wiedza na co się porywają. I dlatego w ich przypadku dużo
    łatwiej, szybciej, taniej i pewniej jest nauczyć sie ogarniac to
    samemu. Ja np takiego Wankla nigdy na oczy nie widziałem, ale gdybym
    takie coś miał, to na pewno nikomu bym się do tego nie dał dotknąć.
    Kuczu podejrzewam takoż ;)

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 13. Data: 2010-06-08 16:33:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 08 Jun 2010 14:34:51 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com>
    wrote:

    > Jak znam zycie to x lat temu jakis fan wykupil kazda srubke od tego
    > modelu z magazynow fabryki i opycha powoli za ciezkie pieniadze.

    Kit ze śrubką. Uszczelnienia mogą boleć, a byle PRIMA tego
    nie dorobi.

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-06-08 16:34:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 08 Jun 2010 15:45:55 +0200, Eskimos
    <bromba@spamfe_icpnet.pl> wrote:

> [...]
    > dobrze wiedza na co się porywają. I dlatego w ich przypadku dużo
    > łatwiej, szybciej, taniej i pewniej jest nauczyć sie ogarniac to

    Generalnie budowa Wankla jest prosta, raptem kilka części
    ruchomych, tylko że kształty jakieś takie wymyślne ;) Po prostu
    diabeł tkwi w szczegółach. Nawet eksploatacja tego różni się od
    zwykłego silnika.

    > Ja np takiego Wankla nigdy na oczy nie widziałem, ale gdybym
    > takie coś miał, to na pewno nikomu bym się do tego nie dał dotknąć.
    > Kuczu podejrzewam takoż ;)

    Chwali się, tylko żeby opamiętanie nie przyszło na etapie
    ,,rzadkie wylać, gęste wyrzucić'' ;)))

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-06-08 17:22:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > ps. motong nie jest mój, a mojego kolegi
    > cena nie jest specjalnie niska, ale niższa o połowe od egzemplarza
    > znalezionego w sieci
    > poważni zainteresowani mogą dostać namiar bezposrednio do kolegi, a
    > wszytskim ciekawskim "za ile" od razu mówie - ze nawet, gdyby Suzi mialo
    > sie nigdy nie sprzedać, to cena i tak będzie stosunkowo wysoka, wiec
    > prosze pogadajmy o spalaniu, mocy uszczelnieniu oraz zużyciu oleju
    > silników wankla, o kulturze pracy takiej jednostki w motocyklu oraz o
    > tym .... *PO CO* takie wynalazki ktoś wyprodukował..

    Pytam ile poniewaz znam czlowieka kolekcjonujacego rozne japonskie
    wynalazki i pragnacego w przyszlosci otworzyc muzeum motocyklowe. Ma juz
    w swojej kolekcji rozne cukiereczki i na pewno by byl zainteresowany.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2010-06-08 18:32:39
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010 16:34:35 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Chwali się, tylko żeby opamiętanie nie przyszło na etapie
    > ,,rzadkie wylać, gęste wyrzucić'' ;)))

    Nie bój, nie zepsułbym ;)

  • 17. Data: 2010-06-08 18:42:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > wynalazki i pragnacego w przyszlosci otworzyc muzeum motocyklowe. Ma juz w
    > swojej kolekcji rozne cukiereczki i na pewno by byl zainteresowany.

    po namiary zapraszam na prv.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 18. Data: 2010-06-08 18:57:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuba (aka cita) napisał(a):

    > prosze pogadajmy o spalaniu, mocy uszczelnieniu oraz zużyciu oleju
    > silników wankla, o kulturze pracy takiej jednostki w motocyklu oraz o
    > tym .... *PO CO* takie wynalazki ktoś wyprodukował..

    Bo silniki Wankla wiele obiecywały. Oraz po to by udowodnić że się da.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 19. Data: 2010-06-08 22:04:07
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > aa interesujące. Dzięki.

    Ha! W końcu się na tym forumie na coś przydałem! ;) Qurwa ale
    jestem z siebie dumny.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 20. Data: 2010-06-09 06:47:41
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 9 Cze, 00:04, "morghul" <m...@t...pl> wrote:

    > Ha! W końcu się na tym forumie na coś przydałem! ;) ...

    Witam !
    Nie chcę przerywać euforii, ale to nie jest forum ;).

    Pozdrawiam,

    Rafik aka DeLeTe+ BMW K1100RS Szybsze bo czerwone, ale nie na forum ;)