  • 1. Data: 2010-06-07 20:37:48
    Temat: z wankielkiem....
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    A moze na prm mamy kolekcjonera?

    http://cita.pl/motorki/RE5_1.jpg
    http://cita.pl/motorki/RE5_2.jpg

    Motong jest do sprzedania, przywieziony z Belgii trzy dni temu, w takim
    stanie jak na zdjęcia. Ma oryginalny belgijski DR (jeden wlasciciel).
    Motong nie byl odpalany od bardzo długiego czasu. Silnik kręci, ale nie
    odpala.

    Poza tym nie udało mi sie odszukać innego egzemplarza w PL

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 2. Data: 2010-06-07 20:56:11
    Temat: Re: z wankielkiem....
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > A moze na prm mamy kolekcjonera?
    >
    > http://cita.pl/motorki/RE5_1.jpg
    > http://cita.pl/motorki/RE5_2.jpg
    >

    > Motong jest do sprzedania,

    ile ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-07 21:26:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > ile ?

    chyba źle sformułowałem posta, no w każdym razie w żaden sposob nie
    chciałbym zostać odebrany jako spamer z motorkiem do sprzedania.
    Pokazuje zdjęcia czegoś co jest dość egzotyczne i na tym chcialbym sie
    skupić. Poszukiwani są ludzie, ktorzy dysponują jakąś konkretną wiedzą z
    zakresu wankla Suzuki, albo moze ktoś skieruje gdzies do kogoś, kto dotykał
    serwisowo juz taki dziwoląg.

    ps. motong nie jest mój, a mojego kolegi
    cena nie jest specjalnie niska, ale niższa o połowe od egzemplarza
    znalezionego w sieci
    poważni zainteresowani mogą dostać namiar bezposrednio do kolegi, a
    wszytskim ciekawskim "za ile" od razu mówie - ze nawet, gdyby Suzi mialo sie
    nigdy nie sprzedać, to cena i tak będzie stosunkowo wysoka, wiec prosze
    pogadajmy o spalaniu, mocy uszczelnieniu oraz zużyciu oleju silników wankla,
    o kulturze pracy takiej jednostki w motocyklu oraz o tym .... *PO CO* takie
    wynalazki ktoś wyprodukował..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 4. Data: 2010-06-07 21:59:25
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > skupić. Poszukiwani są ludzie, ktorzy dysponują jakąś konkretną
    > wiedzą z zakresu wankla Suzuki, albo moze ktoś skieruje gdzies
    > do kogoś, kto dotykał serwisowo juz taki dziwoląg.

    Ostatnie zdanie na tej stronie?
    http://www.amil.riders.pl/spm/re5.htm chyba że już widzieliście.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2010-06-08 06:16:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    morghul napisał(a):

    > Ostatnie zdanie na tej stronie? http://www.amil.riders.pl/spm/re5.htm
    > chyba że już widzieliście.

    ano, piszcie do Leszka, jesli ma to na bank Wam to wysle

    motocykl piekny, jak sie Wam uda odpalic to szacun!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2010-06-08 08:54:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Motong jest do sprzedania, przywieziony z Belgii trzy dni temu, w takim
    > stanie jak na zdjęcia.

    a wiela za to ?

    KJ

  • 7. Data: 2010-06-08 08:58:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > chyba źle sformułowałem posta, no w każdym razie w żaden sposob nie
    > chciałbym zostać odebrany jako spamer z motorkiem do sprzedania.

    e, wez, naprawde zaczalem myslec czy by sobie tego nie kupic, Kuczu
    chyba podobnie i pewnie pare osob tez.

    > Poszukiwani są ludzie, ktorzy dysponują jakąś konkretną wiedzą z
    > zakresu wankla Suzuki, albo moze ktoś skieruje gdzies do kogoś, kto
    > dotykał serwisowo juz taki dziwoląg.

    Na jakims forum mazdy poszukaj, pare roadsterow z wanklem chyba w Polsce
    bylo i moze ktos to umial ogarnac.

    > nawet, gdyby Suzi mialo
    > sie nigdy nie sprzedać, to cena i tak będzie stosunkowo wysoka

    pochodze tydzien bez drobnych i dam rade :-)

    KJ

  • 8. Data: 2010-06-08 10:22:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 08 Jun 2010 10:58:51 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com>
    wrote:

    > Na jakims forum mazdy poszukaj, pare roadsterow z wanklem chyba w Polsce
    > bylo i moze ktos to umial ogarnac.

    Jest w kraju trochę RX-ów, ale część z nich ma przeszczepiony
    inny silnik. :) Jest jeden bądź dwa warsztaty, które Wankla
    ogarniają (jeden z nich to bodajże niejaki Kojot z forum
    mazdaspeed.pl), tylko pytanie, jak z częściami do tego
    urządzenia.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-06-08 11:01:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > e, wez, naprawde zaczalem myslec czy by sobie tego nie kupic, Kuczu chyba
    > podobnie i pewnie pare osob tez.

    Jesli ktoś naprawde byłby zainteresowany prosze dzwonić bezpośrednio do
    właściciela - Piotra i możecie smiało powołać sie na mnie Kuba "cita"
    Kmiecik.
    Telefon moge podac na prv - to chyba niezbyt duża niedogodność. Poczte
    sprawdzam prawie tak często jak smsy, wiec luzik ;-)
    ps. adres zwrotny oczywiście mimo, ze wygląda nizbyt mądrze to działa ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 10. Data: 2010-06-08 11:01:50